Stránky

středa 28. ledna 2015

OPI Stir-fried Eggplant

Název nekecá, je to baklažán!

Střílela jsem trochu na slepo, když jsem ten lak kupovala, protože internet zrovna jeho fotkama nepřetéká. Tak jsem se aspoň mohla těšit na překvápko. V lahvičce moc nezaujal, to se dostavil pocit silného zklamání. Ale tak nalakovala jsem ho na jeden nehet a zklamání se změnilo v pocit intenzivního chvilkového štěstí!

Je prostě hezký. Fakt hezký... Tmavá vampy fialová v takové želé konzistenci, v které utopili tanker zlatých mikrošupinek. Konzistence laku si se šupinkama může pohrávat, takže jsou vesměs zlaté až po krásně růžovofialové <3 Na nehtech je prostě neskutečný...

OPI_stirfried_eggplant_2

OPI_stirfried_eggplant_4

OPI_stirfried_eggplant_3


No, co nahonil na kráse, to jsem mu zazlívala při výdrži, protože 2 dny jsou fakt žalostně málo. Ale zas je krásný! No, zatím to máme mezi sebou trochu nevyřešené. Uvidím, co bude ;)

Jaký lak máte právě na nehtech? Hezkou středu všem @)–>––

10 komentářů:

  1. Je krasny! Na nehtech nemam nic a mam kratke nehty. Odpocivaji a ja taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpočívat je potřeba...i nehty to chtějí ;) Já jsem to tak měla během Vánoc, ale bylo spíš jen mou lenórou, takže jsem chodila s hnusnýma nehtama.

      Vymazat
  2. Krasnej! Ty ja muzu! A na nehtech mam Opi Pepe's purple passion ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem na blogu a myslím si, že jsem po něm toužila! Aby taky ne, protože je fakt krásný a navíc ty třpytítka v tom...chjo

      Vymazat
  3. tak ten je přesně pro mě, nádhera <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No překvapil mě, vůbec nelituju, protože vypadá na nehtech fakt dobře ;)

      Vymazat
  4. Milá Borůvko,

    nikdy jsem nemyslela, že to řeknu, ale...i když je to hodně tmavá barva (ty já nenosím), tak je prostě boží! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, on je vážně pěkný ;) A jaké barvy laků nosíš?

      Vymazat
  5. Děkuji za komentáře @)–>––

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já se právě zamilovala. Tohle je přesně odstín dle mého gusta, co se těch tmavých týče. :) Horší výdrž bych mu odpustila ( i když zase na druhou stranu za tu cenu by měl předvést víc ), ale za mě je prostě dokonalej.

    OdpovědětVymazat