Stránky

úterý 27. května 2014

May I?

Nj, s Ladyboxem jsou tady pigmenty Alva. Když jsem četla nápovědy, tak to ve mě cukalo! Skoro jsem koupila...ale nakonec jsem připravila hnízdečko jen Equinoxům.

Na začátek si dáme trochu povídání. Jsou dobré. Mají Eco Cert (to pro mě zas tolik neznamená, ale mají ho). České názvosloví mě bolí. Jsou lesklé i matné. Jsou fakt docela dost dobré. Připomínají mi MAC. Odstínů je hodně. A možná bych měla připomenout, že jsou dost dobré. Množství je VELKÉ (2,25g je tady smrtelná velikost). Poměr cena/množství je víc než dobrý. Poměr výkon/cena je dost dobrý.

Teď si řekneme něco k té podobnosti s MAC. No MAC to úplně není. Ale to není na škodu, protože jsou o dost jemnější. Jsou lesklé až třpytivé, ale opravdu třpytivé jako u MACu tady nenajdete. Co se týče barvy, té je tam dostatek. Musím říct, že u některých odstínů je trochu horší přilnavost k víčku. Tím barva působí málo sytě. Ale v sytosti to není. Vyměnila jsem tedy štětec za prst a to se dost zlepšilo. Pokud toužíte po maximu barvy, udělejte to prostě na mokro (žádné čuňačinky, bavíme se o šminkách)! U matných (nejsou úplně matné, ale po nanesení vlastně jsou matné) se s těmito problémy nesetkáte. Tady naopak budeme mít dost práce tu intenzitu ukočírovat.

mu_25_5_4


mu_25_5_5


mu_25_5_6


K použitým odstínům:
  • May I? ve vnitřním koutku je favorit, ta barva je krásná a podobnou snad nemám, jemná meruňková
  • Pink Attitude ve středu víčka má krásné jemné odlesky (do modra?)
  • Kiss of a Rose ve vnějším koutku je jednoduše růžovovínová
  • Gaia matná hnědá je extrémně intenzivní a super do záhybu (zaskočila mě)
  • No Doubt na rozlebdění hnědé, jemná šedivka do každé sbírky

Když to shrneme, já bych je doporučila. Vlastně jsem příjemně překvapená, jak barevná přírodní kosmetika se dá najít. A nacházím pár podobných znaků s BM Beauty - u lesklých odstínů jsou stíny jakoby sheer, což se matným nestává. Naštěstí se to dá krásně ovládat a možná by z toho mohla být výhoda?! Na denní nošení sheer a na večer intenzivně na mokro, hm? No zní to nějak přisprostle, tak si z toho odneste, co chcete...

Já jsem pigmenty Alva Green Equinox objevila až s nápovědou od LB. Vyzkoušely jste? Jste spokojené?

3 komentáře:

  1. Je to nádhera, ty jsi tak strašně šikovná, až se mi svírá srdce, jaká je to nádhera.
    Já pigmenty nemám, nepoužívám, mám levý ruce, bylo by jich pro mě škoda...

    OdpovědětVymazat
  2. Nelze než souhlasit s Barčou, boží jako dycky.
    A barevností a kvalitkou jsem překvapená, teda původně jsem ani netušila, že Alva vyrábí i dekorativku, takže díky za upozornění. Akorát většinu těch tebou použitých barviček na e-shopu nevidím, a třeba zrovna ta meruňková by mě zajímala. Tak snad časem... ?
    Jo, ještě k těm pigmentům... mám jich půl šuplíčku v helmerovi a nepoužívám je, protože jsem většinou dost líná a/nebo nemám čas. Ale naposled jsem je vytáhla na večer ven, kdy byl relativně čas se vyfintit a použité na mokro oslnily nejen mě, jsem docela sklízela pochvaly a obdivné pohledy:) Tak třeba mě to dokope používat je častěji...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  3. Ten odstin ve vnejsim koutku je krasny. Super liceni, jednoduche, pritom nadherne.

    OdpovědětVymazat