Stránky

sobota 17. května 2014

MAC Dazzlesphere! Plum Ornament

Tohle rozhdodně není novinka, brzy to budou 4 roky, co tahle kolekce vyšla. Já je vždycky v záchvatu vytáhnu, že to musím použít a po několika dnech to zas uklidím. To se periodicky opakuje...my ženy jsme asi předurčené k periodám a cyklům! Možná bych se mohla kosmeticky odcyklit...

Tentokrát jsem je vytáhla proto, že strašně toužím po stínech Bare Minerals. Nejsou až tak drahé, ale zas nejsou ani tak levné a já pořád toužím, ale nekupuju. To mě vnitřně docela drásá...že bych se dala na dráhu mučedníka?

Takže jsem vzala odstíny Misty a Seasonal Cool, abych si z toho ten vysněný Bare Minerals umíchala. Nevím, jak jsem přišla na to, že smícháním pigmentů MAC dostanu Bare Minerals. To je asi jako myslet si, že upečením vepřového budu obědvat hovězí po burgundsku. No nic, prostě zase nějaká zacyklená logika.

mu_16_5_3
smíchám ty dva vlevo = dostanu ten vpravo


Své umělecké dílo jsem nanášela na mokro, aby se to úplně lesklo. Linku jsem udělala už hodně výraznou a aby se necítila tak opuštěná, umělé řasy ji dělaly divokou společnost.

mu_16_5_4


mu_16_5_5



S barvou stínu jsem byla nakonec dost spokojená. Líčení bylo výrazné...jakože hodně výrazné. Ale asi ne tolik, abych ho nevyvětrala. (Bych měla přestat sledovat ty zahraniční blogy, mi chybí pak soudnost :D)
Večer jsme se s Anýzkou válely v peřinách. Jak jsem psala, ona je trochu jako můj stín ;)


Mějte krásný víkend @)->--

2 komentáře:

  1. tak jo... přišla jsem sem, podívala jsem se, přečetla jsem si o periodách... hezký no... a v kruhu jsem se vrátila k večerní činnosti, ovšem tentokrát jsem koupila.

    jinak mi to až tak výrazný nepřijde. si mohla ještě přitvrdit. ale výsledná barva je moc hezká!

    OdpovědětVymazat
  2. Velice krásné! Líbí se mi, že je to výrazné, ale nikterak přehnaně. Jako vždy precizní a to mne baví...moc!

    OdpovědětVymazat