Stránky

sobota 22. března 2014

Neon Spring

Když je to jaro. A taky komu se nelení, tomu se zelení! Takže se mi zazelenalo. Asi to není úplně moje barva, ale taky to vidíte na nějaké snědokrásce? Já jo.

Použila jsem žlutou a zelenou z palety Sleek Acid a krásnou zelenou od Inglotu. Linka je stínem Inglot.


mu_22_3_4


mu_22_3_3


A to je asi tak vše ;o) Hezkou neděli všem!

9 komentářů:

  1. Ty brďo, tak to je drsná zelená! Ale sluší Ti a úplně živě ji vidím na nějaké té exotické krasavici... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Panejo, to je prostě bomba!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to skvěle, tedy tvé krásné oko s tím báječným dokonalým nalíčením!

    OdpovědětVymazat
  4. Až tak? :) Děkuji za krásné komentáře @)->--

    OdpovědětVymazat
  5. Ježíši, to je skvělý!! To budu muset zkusit :) Sice nemám Acid paletku, ale mám ten supr žlutý stín od Inglotu a nějakou kysele zelenou taky, ha to půjde :)
    Fakt bych chtěla potkávat víc takhle skvěle namalovaných lidí jako jsi ty:)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, na tohle lidi trochu koukali, ale to mě nevyvede z míry, protože doma mě pochválili ;)
      A děkuji @)->--

      Vymazat