Stránky

středa 5. února 2014

Inglot + BarryM

Jednoduchá kombinace stínu Inglot #46 + #373, paletky Smokin' Hot od Barry M a linky MeMeMe. Nic geniálního a přelomového, v podstatě je to šedá nudná klasika.

Mám pocit, že ten fix MeMeMe se blíží ke konci svého života. Jako kreslí to, ale už máme mezifáze, kdy musím fixem třepnout, aby barva stekla do hrotu. Bude mi chybět, ale najdu si nahrážku ;)


mu_2_2_3


mu_2_2_4


Něco si povíme k tomu obočí…poslední dobou končíme takto. Já jako začínám něžně, ale jak mě neposlouchá, tak skončíme vždycky u huňáče. Já předstírám, že je to moderní a v zásadě mi to nijak nevadí, ale jak se koukám do historie…nevím, jestli je to lepší nebo horší.

A taky je už zase strašně pozdě. Bubli s páníkem už spí, ale Anýzek chodí spát se mnou. Je to prostě věrná holka…jenže ji velmi často chytá přesvědčovací amok a kvičí na mě, že chce jít chrápat. Chvílema mě napadá, jestli to s dětma není lepší. No, stejně rychle jako mě to napadne, tak to zase zapadne a fuj! Jo, a kdo neviděl, tak Bublina modelkovala pro neztratimse.cz, tak další jedna zákulisní :D

příprava modelky na focení

Krásnou středu a pracujte opatrně, ať nejste na víkend unavení ;)

2 komentáře:

  1. Jednoduché, ale pěkné. Vůbec bych neřekla, že je to nudné, naopak lepší než některý zmalovaný cácory u nás ve městě a věřím, že nejen tam ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jasně, že to je s dětma lepší... si snad někdy viděla malý dítě, co by chodilo škemrat, že se má jít spát? to ne. oni naopak udělají cokoliv pro to, aby spát nemusely.

    jo a jaktože jste bublině nedaly taky šálu, když to byla šálová párty?

    OdpovědětVymazat