Stránky

sobota 15. února 2014

Abraka

dabra...kouzlo, ne? Kouzlo to nebylo a nebylo to ani kouzelné. Jsem si chtěla vymalovat představu a zas to dopadlo. Smutné to bylo. A tohle bude vůbec smutný příběh s pár světlými okamžiky. Všechno jste viděli na FB, tak se na nic moc netěšte.

Takže jsem si kreslila a chtěla jsem stínovat. No celé to bylo tmavší a trochu jiné. To se dá přežít, však ještě není všem dnům konec. Bude nějaký další pokus, protože od toho okamžiku špatně spím a já ráda spím....ještě raději spím dobře.

green_4


green_2



Pak je tady druhá pohádka o modré. To už je takové ohrané. Modrá je dobrá. Já jsem potřebovala královsky modrou. Samozřejmě jsem chtěla Sugarpill, ale jako sorry, stojí to celkem dost + pošta. Jsem si nechala zajít chuť. Sice po tom královském cukříku pořád toužím, ale teď to fakt nebude. Koupila jsem u Glamourdolleyes odstín Mingles. Je krásný a já jsem to velmi jednoduše polinkovala zlatou. Hotovo, tečka.


GD_mingles_2



A pak ten valentýnový pokus. Namalovat srdíčko štětcem a linkou...to mě asi zrovna potkalo sebevědomí, když mě to napadlo. To byl trochu mor a vůbec nevypadaly stejně. Jo, a na konci je stříbrná linka, ale ta se nenechala vyfotit, takže nic.


valentyn_3


A teď si zase povzdechnu, protože mám nějakou deprasi nebo co to. Nějak mám pocit, že točit videa je teď strašně "in". A jsem asi zaostalá, ale já zřejmě nikdy nebudu "in"? Si připadám méněcenná, ale asi nemám motivaci to měnit. A vůbec nechápu, kdy bych to stíhala... 

Taky mám pocit, že kdo nemá alespoň jednu NAKED, tak prostě nežil. Já zálibu v těchhle paletkách sice chápu, protože jsou fakt pěkné, ale na druhou stranu...jsou nudné. A tím nemyslím, že jsou "nude(né)", ale jakože prostě odstíny hnědé a trochu nuda. Ta trojka je jediná, co zaujala a o té fakt uvažuju kvůli tomu růžovému ladění. (Ostatně trojka asi nemůže být nuda...to vás minimálně vyděsí.)

Poslední fňukání a jdu raději spát... Nemáte pocit, že se množí vizážistky jak houby po dešti? Kdokoliv, kdo namaloval 1x kámošce xicht, si dneska říká vizážistka. Já s tím nehodlám bojovat, ale mi přijde, že jim občas chybí soudnost... Žádná vypracovaná technika, absence vkusu, chybí znalost základních pravidel. Nebo jsem jen prostě kráva a fňukna?! Tím to asi uzavřeme, protože mi tady začala hrát na pozadí telenovela a to mě připraví o poslední zdravý neuron.

Hezký víkend :o)

14 komentářů:

  1. jééj, nebud tak negativní :) to je jen pozimní depka, ta odezní, musíš si zapálit svíčky a uvařit horkou čokoládu s marshmallows a bude líp :) mimochodem všechny ty líčení jsou vážně kouzelný a božský, to nosíš i normálně? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkej, ale podzim už byl, ne? :) Tak buď přišla moc brzy nebo má zpoždění. V mém případě bych vsadila na zpoždění...jsem celá nějaká opožděná a zapomenutá.

      Jo, já to nosím normálně ;) Teda nakupovat v tom nechodím, ale zase když musím, tak normálně vylezu ven. Já na to většinou zapomenu, že jsem si nakreslila něco nevhodného a neřeším to. Když si vzpomenu, tak už je to většinou jedno.

      Vymazat
    2. nn podzimní ale pozimní, jako po zimě :D jakože když se zima s jarem střídá a je to takový nepřesný a člověk neví co si myslet a jestli už se soustředit na jaro nebo furt na zimu, tak to obvykle nedělá tělu celkově dobře :D
      tak to tě obdivuju, já jsem se už naučila nosit výrazný rty ale s očima furt pojuju.

      Vymazat
    3. A neumím ani číst! Příště si vezmu brýle, i když nejsou zrovna na čtení... Teď mám depku ještě větší, konec... ;)

      Já zas nenosím ty výrazné rtěnky. Ono je vůbec zázrak, když potkám rtěnku :)

      Vymazat
    4. ale to jsem nechtěla! tak se stane, že člověk přehlídne písmenko :)

      Vymazat
  2. S těmi vizážistkami souhlasím. Trochu mě děsí, že si někdo udělá jeden vizážistický kurz, a pak si myslí, že je lepší než všechny vizížitsky dohromady. A přitom dá tunu bronzeru na tváře jako tvářenku a říká tomu konturování :D
    S videem je to dost stejný. Taky mi přijde, že ty videa frčí, ale taková ta, kde autorka je trochu afektovaná a přehnaná. Prostě lidi baví.
    A z líčení se mi nejvíc líbí 1 :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takto jsem v klidu..kurzy mám 2, takže už si klidně můžu říkat jak chci :D A já si dávám tvářenku, takže vypadám jak Marfuša...myslím, že jsem chytla dobrý směr. Vrací se mi sebevědomí, LOL.

      Vymazat
    2. Tak ty už jako vizížistka pracuješ dlouho, ale někdo se vizážistou nazývá aniž by dodělal ten kurz :D

      Vymazat
  3. jo fňukna jsi! kráva asi spíš ne, ale fňukat umíš dobře. prostě přestaň šmejdit po všech těch pochybných blog/FB-stránkách a taky už raději nebudeme chodit do čiba... no a je po depresích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, budu trávit více času na čerstvém vzduchu. Protože to je jediný způsob, jak nechodit po pochybných stránkách. TAK!

      Vymazat
  4. To poslední bych si na sebe nevzala, ale kdyby na mě okolí nekoukalo jako nablázna ještě víc, tak bych ty dvě první nosila ráda.Moc se ti to povedlo.

    OdpovědětVymazat
  5. A já jsem zrovna nejvíc vyvětrala to poslední :) To první bylo pracovat! Já mám buď divné okolí nebo moc malé...na blázna na mě nikdo moc zatím nekouká. Zřejmě jsou to ignoranti a je jim jedno, jak vypadám nebo jsou už trénovaní. Musíš taky trénovat okolí ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to bych si taky mohla říkat vizážistka, jsem malovala kámoškám xicht víc než jednou:.-DDD

    OdpovědětVymazat