Stránky

sobota 2. listopadu 2013

Linkujeme!

Trochu nuda, ale zase lepší než drátem! Jinak poděkujte anonymům, protože mi nějaký anonym (slečna?!) nechal krásný komentář a ten mě zas přinutil kopnout se do zadele. Já teda sem tam něco i vyfotím, ale pak to zapadne prachem a konec. Navíc to nahrávání na flickr a pak vkládání sem, pff.

Tahle fialová v makru nevypadá moc dobře. Je vidět, že je to vrstva stínu, ale na běžný pohled to bylo ok. Překvapivě to dobře drželo díky Illamasqua Sealing Gelu. Barevné linky mě baví pořád, takže kdo nesleduje šminkoFB, tak za odměnu se koukne na nějaké fotky odtama ;) Rozdíl v barvě mojí pleti vznikl díky absenci slunce, takže se mi v obličeji odráželo šedé ponuré nebe.


linkujeme_2


wge3 4


wge6 2



A to je konec...

1 komentář:

  1. Mně se tvoje líčení líbí vždy, protože takto skěle nafocené! no to dokážeš jen ty a samozřejmě precizně nalíčené!

    OdpovědětVymazat