Stránky

středa 5. června 2013

Brown, blue, glitter...

Když jsem začínala tohle líčení, tak jsem si nebyla úplně jistá tím, kam vlastně jdu...jako co z toho bude. Ale tak nějak jsem tu čmáranicu dodělala a výsledek nebyl špatný, ale ani to ještě nebylo ono. Tady se řídím heslem "když nevím, přidám glitry". Tahle poučka funguje úžasně a s třpytečkama to vypadalo lépe. Pro mě rozhodně. Vy neuvidíte, jak hezké byly třpytky, tak mi musíte věřit ;)




Produkty:
Inglot stín #500
Sleek modrá z palety Acid
černá kajalová tužka Barry M
Illamasqua cake liner
glitrové linky + glitry MAC Reflects Pearl
řasenka Barry M Lash Vegas
štětce bdellium Tools


Tohle je absolutně nepodstatné, ale je mi zase ouzko z toho našeho blogového rybníčku. Blogy mi přijdou na oko hezké, ale "uvnitř" prázdné a nijaké. No, přeberte si to jak chcete, protože tohle je velmi lehce naznačeno, jaké z toho mám pocity.


Všem přeji hezký a hlavně suchý den ☀ Vody a mokra už bylo letos příliš :(

5 komentářů: