Stránky

neděle 28. dubna 2013

MAC Vanilla

Všichni znají a kdo ne, jako by nežil ;) Vanilla je snad nejprofláklejší pigment a pokud mi napíšete ještě známější, tak budu jen ráda.

Barva je krémově zlatá s odleskem do růžova (?!). Nikdy mě moc nebral, ale jednoho krásného dne jsem neodolala a koupila ho. Je moc pěkný, to se musí nechat. Jestli je až tak pěkný, aby si zasloužil tu slávu...no, podle mě třeba ne, ale to nic neznamená. Někdo si ho přimíchá i do MU, ale to jsem neriskovala a nejsem si jistá, že bych z výsledku byla nadšená. Jako rozjasňovač super!

Líčení je klasicky jednoduché, já se na moc víc nezmůžu.





Hezkou neděli ;o)

3 komentáře:

  1. Podle mě je krásný, ale tak každý má rád něco jiného, mě když tam někdo strčí zlaté odlesky jsem štajch.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí. Já zlaté odlesky můžu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, neděs mě s růžovou! Já ho mám na ráda-bych-někdy-koupila seznamu, ale nijak urgentně. Líbilo by se mi používat ho přesně takto, jako jej máš tady na očích, nic náročného, jen jemné projasnění. Růžovou v něm nevidím (nechciii! :D), jen tu jemně nazlátlou krémovou. To mi ke štěstí stačí :)
    Chápu dobře, že ho máš jako sypký? Ten je údajně mnohem třpytivější, tohle vypadá jako ta decentnější varianta (slisovaný stín)...
    Verunka

    OdpovědětVymazat