Stránky

úterý 12. února 2013

Giveaway - UKONČENO

Já jsem chtěla trochu sofistikovanější způsob rozdávačky, než to narvat do komentářů, ale to bychom se taky nemuseli dočkat. Nějak mi to jde všechno pomalu :) Tak příště to zkusíme už přes formulář, jo? ;)

O co to bude tentokrát... Trochu netradičně tady máme soví ponožky a já na sovy moc nejsem, ale líbí se mi barevně ❤ A pak je tady lak CC Beyond The Mistletoe - jj, je vánoční, ale hezky mi zapadl barevně (taky mám teď třpytkové období, tak asi i proto).




Pravidla:
1) napište svůj mail
2) co vás v poslední době potěšilo (cokoliv!)
3) máte nějaké plány na Valentýna?
4) končíme 15.2.2013 v 15 hod ;)


Ode mě je to vše, tak hezký večer ;) 

Jo, a na zrcátku můžete pořád ještě hrát o holografické laky!

71 komentářů:

  1. sima.sony@gmail.com
    potěšilo mě, že jsem sehnala práci - po mateřské mám kam jít :) a to bez větších problémů, přestože tady moc práce není :)

    Valentýn pro mě není žádný "svátek"... takže mám v plánu uklidit, uvařit a užívat si posledních volných dní :)

    OdpovědětVymazat
  2. 1) karamba.lou@gmail.com
    2) Nový kočičkový diář, který sice začíná až v červenci, ale je na rok a půl a je naprosto boží!
    3) Plánuju, že přijedu za přítelem, půjdeme nakoupit, uděláme si večeři a hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  3. A já tyhle sovičky miluju! :) Potěšilo mě toho víc, nová MUA paletka, balíček z Loccitane a hlavně namalované srdíčko od syna :) Vzhledem k tomu, že jsme doma všichni nemocní, tak Valentýna oslavíme v posteli a přiťuknem si Stopanginem ,o) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. jé ty fusky jsou super, mám ráda takovýhle legrační ponožky :) Radost mi udělala "rekonstrukce" mého pokoje (nová postel, nově vymalováno, jiné barvy, samolepka na zeď). A na Valentýna nic neplánuju, protože to je čtvrtek a to jsem na koleji. S přítelem se vídáme jen o víkendu, to si určitě ale zajdem na nějakou véču :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mě teda potěšila tato giveaway, miluju sovičky a chci to vyhrát, i lak je překrásný :) Jinak mě potěšilo umístění v okresním kole olympiády z češtiny a postup do kraje.
    Valentýna oslavíme s přítelem, dáme si nějaké malé dárečky a zajdeme si někam do kavárničky :)
    slovakova.anna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, tak to já na sovičky jsem úplně ulítlá. Nedělám si iluze, že by se mi podařilo vyhrát, ale chtěla bych tě moc poprosit, jestli by ses podělila, kde jsi ty ponožky sehnala..? Jsou úúúžasné :))
    V poslední době mi dělá radost můj synoveček, který je zrovna ve věku, kdy je s ním největší sranda, a tak s ním trávím co nejvíce času :)
    Na Valentýna nic neplánujeme, spíš ho neslavíme, ale předpokládám, že na nějakou dobrou véču zajdeme :)
    kubjatova.kl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. monikabullova@gmail.com
    mna potesilo to ze sa mi podarilo uspesne ukoncit Insanity workout bola to drina ale vysledok a ten pocit ze som to dokazala je uzastny

    zatial ziadne plany na valentina je to pre mna bezny den

    OdpovědětVymazat
  8. lucazima@seznam.cz
    Mě teď nejvíce potěšilo to, že jsou prázdniny :D :)
    Na Valentýna plánuji být s přítelem a společně se koukat na film :).
    Taky miluji třpytkové laky :)

    OdpovědětVymazat
  9. to by se mi líbilo:)
    poslední dobou mě toho moc netěší..:X ve škole na nic, doma je to taky krušný..ale co mi udělalo radost, je to že se můj bráška konečně naučil chodit:D
    a na valentýna budu snad s přítelem..aspon doufam..:))
    ok-makeup@email.cz
    měj se pěkně:)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě před chvílí potěšil přítel, protože na mě po návratu z práce čekala výborná a krásně naservírovaná večeře.
    Valentýna neslavíme protože ani jeden nemáme rádi přeslazené posrdíčkované věci a příjemný večer si můžeme udělat i kdykoliv jindy, ale využijeme valentýnskou akci a pojedeme si zalyžovat.
    hancqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. fx80010@gmail.com
    Potěšil mne můj osobní marketingový úspěch v zahraničí.
    Oslavíme Jiřinku v předvečer jejího svátku :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty ponožky jsou úžasný :) Na doma do postýlky na pyžamové dny :) Budu se po nich asi muset podívat :)
    1, nikolamusilova@seznam.cz
    2, Právě nám instalovali novou myčku (takže odpadají suché ruce po mytí nádobí, a to ji máme rozbitou jen 3 týdny), starou sice zapomněli odvézt, ale to je fuk :) Mám radost z dnes konzultované bakalářky (sice mě toho čeká ještě dost a teprve ji začínám psát a číst literaturu a dělat pokusy, ale už se to hnulo a chci ji mít hotovou do srpna a mít až do března volno).
    3, Nevím, jestli přítel něco plánuje, ale já budu dělat dort s mascarpone a jahodovým želé ve tvaru srdce (formu nemám, tak se těšim až ty 3 patra budu vyřezávat podle papírové šablony, ale co bych pro toho mon cheri neudělala :)
    4, Už? :)

    OdpovědětVymazat
  13. calbelova@gmail.com
    Největší radost mi dneska udělala polívka v chlebu, nikdy jsem nevěřila, že muzu sníst vlastní talíř :D to mě asi potěšilo na dnešku nejvíce. A valentýn, to s přítelem moc nemusíme, ale vzhledem k tomu, že náhodou máme valentýna spojené s výročím, možná se na něco chystat budeme.

    OdpovědětVymazat
  14. july.mayova@gmail.com
    Největší radost mi udělalo dneska to, že jsem tvrdla ve škole od 8:45 ,,jenom" do 19:00 místo do 20:45 :D

    OdpovědětVymazat
  15. ervulenka@seznam.cz
    potesila me domaci pizza xD
    Valentyna budeme s pritelem slavit az o vikendu, dame si nejake dobre jidlo a konecne si lehneme k filmum xD

    OdpovědětVymazat
  16. cosmodivka (at) seznam.cz

    V minulem tydnu jsem si udelala obrovskou radost zvladnutymi statnicemi bakalarskymi, jsem na sebe hrozne pysna a hrozne me to tesi :)

    Jinak na Valentyna jako takoveho plany nikdy nemam a nedelam, neslavim ho, ale zrovna letos to vyslo ze mam tenhle tyden praci misto odpocinku a ve ctvrtek si musim brat volno, tak to zrovna spojime s pritelem nejakym dobrym jidlem a pohodovym vecerem :)

    OdpovědětVymazat
  17. 1) czarodejnice@seznam.cz
    2) Potěšil mě Tvůj pozitivní komentář na jednom portálu k mé líčící fotce, protože Tvé líčení očí obdivuji již nějaký ten pátek a velmi mě inspiruješ, tak Tvá pochvala mě velmi potěšila!;) Pak mi taky udělalo radost delší volno s mým partnerem, vyčistil se mezi námi vzduch:)
    3) Žádný konkrétní plán nemám, není to pro mě nějak význačné datum..;)

    OdpovědětVymazat
  18. ježiš ty ponožky jsou roztomilý! :-* přesně dle mého gusta - ty asi potřebuju :-)))

    Jitulikaaa@gmail.com

    já jsem byla škodolibě potěšená v pondělí. předminulý týden, když bylo náledí jak blázen jsem ráno samozřejmě uklouzla a přistála do jediného nezamrzlého bahýnka... nu což o to, jenomže já jsem v tom oblečení od bahna musela jen na zkoušku do Ostravy! bylo mi do breku jako dlouho ne... naštěstí když bahno uschlo, šlo trochu oškrábat dolů, ale stejně jsem byla jako jelito. :-(((
    no a toto pondělí když jsem šla na vlak, na stejném místě byla čerstvě vylisovaná postava. :-))) tak mě trochu potěšilo, že nejsem sama takové jelito, co neumí chodit. jen jsem tomu dotyčnému záviděla, že přistál do čerstvě napadaného a čistého sněhu. :-)

    na Valentýna žádné plány nemám, a ani nikdy mít nebudu, protože tyhle americké svátky neuznávám a uznávat nebudu! chci napořád Ježíška a nesnáším Santu Clause!

    OdpovědětVymazat
  19. leninka23@centrum.sk

    Najviac ma potešilo, keď mi môj 2-ročný synovček prednedávnom povedal, že ma ,,ubi" (čítaj ľúbi :-))

    Valentýna oslávim s priateľom o týždeň neskôr, kvôli školským povinnostiam. Máme v pláne urobiť si pekný výlet niekam do hôr :-)

    OdpovědětVymazat
  20. To jsou úžasný ponožky! :)

    Poslední dobou mě těší hlavně to, že se mám na co těšit, čeká mě hromada koncertů, novej semestr, a hlavně se mi konečně podařilo zaregistrovat si normální tělocvik. A taky jsem se konečně uzdravila z tý otravný chřipky, takže si to budu moct i užít. Mně stačí celkem málo (třeba nový ponožky, ty by mi určitě udělaly radost :))

    Valentýna neslavím, naštěstí ani přítel ne, tak si nemáme co vyčítat.

    dybovamanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. musilova.lu@gmail.com

    Za poslední dobu mě nejvíc potěšilo, že jsem úspěšně dodělala 1. semestr na vejšce.

    Sv. Valentýna s přítelem extra neprožíváme, jen si koupíme čokoládové bonbónky a ty si pak spolu vychutnáme :)

    OdpovědětVymazat
  22. karol.ondrova@seznam.cz
    Ahoj:) tak v poslední době mě nejvíc potěšilo, že jsem konečně udělala všechny zkoušky, ale zase jsem teď ve stresu, že jsem si řekla, že po zkouškách začnu konečně psát bakalářku:D
    Valentýna slavit nebudu, zaprvé není s kým a za druhé i kdyby bylo s kým tak tyhle strojené svátky nemám moc ráda... Měj se krásně:)

    OdpovědětVymazat
  23. jé, sovy :)
    tie v ponožkovej zbierke ešte nemám
    mail: monicainessence@gmail.com
    potešilo ma úplne prízemne, že sa mi podarilo zohnať dva kovbojské klobúky na maškarný a to práve dnes :) preto tá radosť a na Valentína budem na služobke v ČR a pravdepodobne tráviť valentínsku večeru s japonskými kolegami :) ale Valentína doma nejako neprežívame, takže prežijeme :)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásné věci, tak teda zkusím štěstí úplně poprvé v giveaway :)

    1)anetasaitarova@seznam.cz
    2) potěšilo mě to,že jsem dodělala ZS a mám splněný všechny zkoušky, uff :)
    3) Valentýna nějak neslavíme, ale uděláme si pěkný víkend spolu, půjdeme do kina, na véču a na procházku...

    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  25. Alkaaa@seznam.cz

    Nejvíc mě potěšilo, že jsem dnes sehnala dárek k narozeninám pro přítele přesně podle svých představ :)Jinak Valentýna asi nijak zvlášť slavit nebudem ;-)

    OdpovědětVymazat
  26. 1) linzinka@gmail.com
    2) nejvíc mě potěšilo, že jsem v dnešní sněhové kalamitě odřídila bez nehody :) :D
    3) Valentýna neslavím, pro mě je to běžný den :)

    OdpovědětVymazat
  27. Teda, tady je tolik komentářů, že než jsem se dolistovala dolů, tak jsem zapomněla otázky :-D
    1. jamun@seznam.cz (no jo...chronická soutěžící a komentátorka u tebe na blogu :-D )
    2. zdárně ukončené zkouškové se super průměrem a ujasnění si tématu na bakalářku :-)
    3. Nic zásadního, my si děláme valentýna denně :-)
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  28. katushkaablog@gmail.com
    V poslední době asi nejvíce úspěšně zakončené zkouškové s nejhorší známkou B :D
    Valentýn mi nějak nic neříká, s přítelem si spíš užíváme 1. květen :)

    A teda soví fusekle jsou boží!!

    OdpovědětVymazat
  29. Ty ponožky jsou úžasné :)
    Potěšil mě přítel, když mi na svátek přinesl kytičku :)
    Plány zatím nemám, uvidím co přítel....
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Natka.horvathova@seznam.cz
    Na Valentýna boužel nebudu se svým miláčkem(vyměnil mě za svou druhou lásku-fotbal).. Takže pojedu nakupovat, což je zase moje druhá láska, takže sme si kvit:D...Což se váže s tím co mě za poslední dobu potěšilo/potěší a to že se konečně uvidíme s kamarádkou a uděláme si dámskou jízdu:)

    OdpovědětVymazat
  31. Sovičky, ty jsou moje a tyhle jsou teda ale vážně dokonalý! :)
    Na Valentýna plány nemám, tak ti aspoň napíšu, co mě poslední dobou potěšilo... No a jelikož mně ke štěstí stačí fakt málo, tak je to furt něco... třeba mám velkou radost ze včera přihlášeného tématu diplomky, i když mám jiné, než jsem původně chtěla, tak už mi to dává pocit, že tu školu snad i dodělám :D No a pak mi taky hroznou radost dělají krásné komentáře na blogu, ale to určitě znáš :)

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Najviac ma v poslednom čase potešilo prijatie na vysokú školu (: Na Valentína plány nemám, keďže drahý bude v tej dobe v práci, takže bohužiaľ. A ceny sú krásne, jój, sovičky! :D

    simonakocurkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Na Valentýn žádné plány nemám, jsem single.
    Radost mi udělalo dneska koupené zrcátko ve tvaru sovičky-já na sovičky jsem, a má to i příběh, kupovala jsem ho přes jeden e-shop, měli poslední kus a než jsem ho ukázala sestře bylo pryč, no já nadávala na hamižný ženský, a tak jsem napsala na jejich facebook a prý, že na mě čeká poslední, a když je poslední skáče rovnou do košíku (to mi vysvětlili potom)-to mě samozřejmě nedošlo a tak jsem jim napsala, že to mají porouchané, no prostě trapas, ale hlavně, že ho mám doma :D

    mysunnypineapple@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  34. 1) GabrielaMizerova@seznam.cz
    2) essence special effect laky na nehty
    3) budu na dni otevřených dvěří na naší škole
    Díky za giveaway ;)

    OdpovědětVymazat
  35. Nikol-C@seznam.cz
    Hodně mě potěšilo to, že jsem konečně sehnala super peněženku, která mi vyhovuje nejen designem ale i funkčnosti :-)
    Na Valentýna půjdeme s přítelem na večeři a do kina.

    Taky mám ráda třpytkaté laky.

    OdpovědětVymazat
  36. Krasne ceny, ja sovy mam velmi rada :) Je to velka nahoda, ale aj u mna prebieha giveaway TU a dala som rovnaku otazku :D Este sa mozes zapojit, ak si sa este nezapojila :)

    Tesi ma ked rano vstanem, pozriem sa z okna a svieti slnko, tesi ma sviezi vzduch a vecerne padanie snehu. Obloha dnes bola jasna a vsetko bolo prikryte bielou prikryvkou. Nastalo ticho a mohli ste len pozorovat stopy v snehu. Priroda nam moze davat vela energie len si ju musime vziat :) Na zaver ma tesi este usmev inych ludi a dobra nalada hlavne mojej mamky :)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Áááh, já to chci celé! I když už jedny ty ponožtičky mám :D

    Co mě v poslední době potěšilo? Tak třeba konečně zdolané státnice a tím pádem i ten titul... sice jen Bc., ale zaplaťpámbu za to :) A že to trvalo... pak mě třeba těší můj aktuální volný čas, díky němuž hodně čtu, koukám na filmové a seriálové resty, konečně se vidím s kamarády atp. ... případně vidina nějakého lyžování, třesu se na to celý leden, tak snad se konečně dočkám. Stačí to takhle? :)

    A Valentýna slavit nebudu, nijak ho nikdy neslavím a nadto jsem se před měsícem rozešla s přítelem, takže ani není s kým :) Ale netrápí mě to, program budu mít i tak dozajista pohodový.

    Mail: udvouverunek@gmail.com

    Verunka

    OdpovědětVymazat
  38. Jůůů, ty ponožky! <3<3<3
    Mně dnes potěšilo, že jsem v práci měla málo oprav a tak jsem všechno v pohodě stíhala, i na oběd jsem mohla jít - tohle u nás rozhodně není pravidlo, takže jsem za to fakt ráda. A taky mě potěšily balíčky, co čekaly na schodech - v jednom byly laky a v druhém asijská kosmetika s božím kočičkovým krémem!
    Na Valentýna neplánuji vůbec nic - není s kým :-)
    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  39. moncablog@gmail.com

    Ty ponožky jsou suprové! :) Mám sovičky moc ráda, ať už jako ponožky nebo doplněk či třeba i kryt na mobil :D A co mě potěšilo? To, že jsou prázdniny! :)) Můžu se flákat doma a žádná škola neexistuje :D A na Valentýna budu bohužel sama :// Ale to se nějak zvládne s nějakým hororem :D

    OdpovědětVymazat
  40. Jeeej, super ponozky! Potesili ma laky, ktore som si kupila (ako inak) z limitky Hugs and Kisses od Essence a najviac od MUA, pretoze to bol odtien mint laku, ktory som minuly rok zhanala :D
    A Valentin? Nijako extra, mozno spravim muffiny, ale tie som planovala uz v nedelu :D Dame si s polovickou cokoladu a hotovo :D
    labudova.kukdong@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Mňa teší, že som sa donútila cvičiť..a Valentín ignorujem úplne... michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  42. 1) mirkaschaff@gmail.com
    2) Snížek :)
    3) Ne.

    OdpovědětVymazat
  43. Ahojahoj ;)

    1) e-mail: literarnizahradka@gmail.com
    2) Nejvic me asi potesilo, ze jsme se s pritelem konecne domluvili, ze budeme mit pejska :)
    3)Snad jen sampanske a jahody - a tesim se na Valentynku, jelikoz si je tradicne vyrabime rucne :)

    Pekny den!

    OdpovědětVymazat
  44. zakova.vl at centrum.cz

    Potěšilo mě, že bude valentýn a tudíž záminka proč slavit. :)
    S přítelem půjdeme do divadla, na večeři a bude nám fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  45. Mě dnes ráno potěšilo, že mi přišel Ladybox. A Valentýna nijak neprožívám, dostanu nejspíš čokoládu a to mi stačí.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. rajtarot@centrum.cz
    ráno jsem se dozvěděla že sem vyhrála jednu GA..takže to mě potěšilo...:) a Valentýna neslavím..

    OdpovědětVymazat
  47. michaela.cahlova@gmail.com
    Potěšilo mě to, že jsem se dnes pořádně vyspala, jelikož jsem vstávala před chvilinkou :-) Valentýna bych chtěla oslavit s přítelem, ale žádné konkrétní plány zatím nemáme :-)

    OdpovědětVymazat
  48. 1. jarca.kucisek@seznam.cz
    2. tento týden mě potešil manžel - pozval mě na večeři, prý za to, že se o něho tak hezky starám :-)))
    3. Valentýna manžel neuznává, takže mám smůlu... každopádně nějaké vínko a dobrůtky se doma najdou vždy :-)

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj, největší radost mám z úspěšně složené zkoušky- ani jsem v to nedoufala. A z brášky, je zapsán do první třídy, šikulka :)Valentýn pro mne bude učící, ať už mám to zkouškový za sebou :D
    SiBarborka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Jééé ty ponožky jsou úžasný :)))
    V poslední době mě potěšilo, že mi cca před minutou zavolali, že mám nachystaný oběd. Takže jen tohle docvakám a letím si pro něj, protože už mám fakt hlad :D
    Na Valentýna mám noční směnu, takže si uděláme Valentýna v pátek patnáctýho :) A taková klasika. Koukneme doma v klídku na nějaký film, u toho večeřka (uvidíme jestli domácí nebo si necháme přivézt stejka :)) A jelikož jsme si uvědomili, že dlouho neproběhlo vínko, tak tohle je skvělá příležitost :)
    Páááá
    deeczko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. linkinzuzka@gmail.com

    V poslednom čase ma potešilo slniečko, ktoré sa z času na čas objavilo na oblohe, a hneď mi spravilo lepšiu náladu.

    Na Valentína mám bohužiaľ plány len so školou, keďže môj priateľ má na druhý deň štátnice. Takže ja strávim Valentína konzultovaním diplomovky a zberom dát na výskum :)

    OdpovědětVymazat
  52. Já jsem byla neskutečně potěšená, když mi na plese pár kamarádů řeklo, že mi to ten večer sluší.. nejsem na takové ,,poklony" zvyklá, takže to mě moc potěšilo a zároveň překvapilo.. hlavně přítel se pak mohl přetrhnout ve skládání komplimentů :D
    Jinak Valentýna neslavíme, v obchodech vládne přeslazená atmosféra a příjde mi to takové nucené.. V pátek si zajdeme do kina na Babovřesky (na csfd.cz je to celkem propadák, ale snad to nebude tak hrozné :D)
    bublina000@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Co mě poslední dobou potěšilo? Například nedělní krásné slunečné počasí, vykvetlý zlatý déšť ve váze, naše fenka, která začala konečně trošku poslouchat, nový konferenční stolek v obýváku. Minipidi výhra ve Sportce. :)

    Na Valentýna neplánujeme nic vyjímečného. Leda uvařím něco "lepšího" k večeři. :)

    zviratkosk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. petra-bur@seznam.cz

    Dneska jsem měla poslední zkoužku, zatím nevím výsledek, ale doufám, že už mám zkoužkové konečně za sebou.

    Nejspíš ho strávím intimčo se svým nachlazením, tunou prášků a horkým čajem. A k tomu buď seriály nebo knížka.

    OdpovědětVymazat
  55. Potešil ma synovec, keď mi otvoril dvere a povedal "čááu Evka, ja už viem povedať k" (doteraz ma volal Evta) :o)
    Valentína neslavíme, takže žiaden plán nie je.
    wewiku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. peuna@seznam.cz
    Dnes mě potěšilo to, že jsem konečně poslední týden na praxi na kojeneckém odd. Příště hurá zase na dospělý! :D

    Valentýna neslavím, přijde mi to doopravdy jako americký svátek.Přece jsou ještě Vánoce a narozeniny a lásku si mužeme vyjadřovat kdykoliv přeci:)

    OdpovědětVymazat
  57. Ponožky sa vždy zídu :D
    stokyadik@azet.sk
    Potešilo ma to, že objednávka z mua došla o týždeň skôr ako napísali jeeej :)

    OdpovědětVymazat
  58. pakoshka@gmail.com

    Potěšila mě paní, která mi pomohla zvednout, když jsem dneska spadla na tom pitomém náledí! To jsem nečekala :)

    Na Valentýna bohužel muž přijede z práce až v 11 večer, tak na něj akorát počkám a dáme si něco dobrého, nejlépe sex! :D

    OdpovědětVymazat
  59. tyjo, já ani nevím, co mě opravdu potěšilo.. vlastně jo:) fakt jsem byla moc ráda, že se na mě moji blízcí nevyprdli a šli na můj maturitní ples, i když avizovali, že nikam nejdou:) to mě opravdu potěšilo:)
    a Valentýna neslavím, jsem sama, tak proč taky :D ale určitě si udělám radost a minimálně si něco koupím :D
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. snikka@seznam.cz

    V poslední době mě nejvíc potěšilo setkání s kamarádkami, každá na jiné škole ... takže jsme se už stráááášně dlouho neviděly, takže jsme si to pořádně vynahradily.

    Co se týče Valentýna, budu s přítelem, ale ne proto, že je Valentýn, ale prostě prosto, že se máme rádi. Navíc jsme se domluvili, že si uděláme v jiných den svůj soukromý den lásky. Nechceme se "milovat" na povel! :D

    Taky přeju hezký večer :))

    OdpovědětVymazat
  61. anijak@seznam.cz
    Potěšilo mě nesmírně, že mě konečně po čtyřech dnech přestala bolet hlava. To je taková krása :D
    Valentýna nijak neprožívám, pozorného muže mám naštěstí každý den :)

    OdpovědětVymazat
  62. svob.luc@seznam.cz
    V poslední době mě potěšila jakákoliv zvládnutá zkouška. A teď by mě potěšilo, kdyby po několika dnech konečně přestalo sněžit!!:D
    Valentýna neslavíme. Ale přítel má narozky a ty určitě nějak pořešíme :)

    OdpovědětVymazat
  63. monika.kovalcikova@gmail.com
    Najviac ma potešili rastlinky chilli papričiek, konečne všetky vyliezli a ja sa môžem tešiť na úrodu :)
    Zajtra sťahujeme, takže Valentýn bude asi pri vínku a rozbaľovaní krabíc :D ale človek nikdy nevie, možno bude nejaké prekvapenie :)

    OdpovědětVymazat
  64. 1 jesterecka(@)email.cz
    2 potěšilo mě, že mi rozkvetla orchidej
    3 tak snad nějaké plány bude mít přítel, nechám se překvapit

    OdpovědětVymazat
  65. 1. pravdova.andrea@email.cz
    2. Teď mi zpříjemnily den ty tvoje sovičky :). Ty jsou fakt boží :). Asi jsem se zamilovala :D. No dobře, teď vážně. Potěšilo mě, že mě můj kamarád nenechal na holičkách a pomáhá mi. Někdy je období, kdy má člověk pocit, že nic nezvládne, ale pak přijde někdo a ukáže mu cestu ven :).
    3. Valentýna trávím doma sama, ale udělala jsem si takový spíše relaxační den, takže taky dobrý :).

    OdpovědětVymazat
  66. 1. nela.brezinova@seznam.cz
    2. Zpříjemnilo mi den to, že jsme se dneska ve škole neučili a místo toho si užili pohodový den koukáním na filmy :). Potěšila mě tvoje giveaway, protože prostě ty sovičky a ten lak jsou naprosto úžasná a prostě to chci vyhrát :D!
    3. nějaké extra plány se nekonali :) .. šli jsme ven s přáteli a přítelem a užili si pěkný den, ale nějak jsme to nehrotili :).

    OdpovědětVymazat
  67. 1) voneva88@gmail.com
    2) mám strašnou radost ze svojí kamarádky, která mi včera řekla, že čeká dvojčátka!!:)
    3) Valentýn neslavíme, ale můj přítel má v ten den zrovna narozeniny takže se to vždycky nějak sveze..:)

    OdpovědětVymazat
  68. 1) marquitta@seznam.cz
    2) že se mi zatím daří plnit resty, ktere se nashromáždily :)
    3) valentyna neslavim :)

    OdpovědětVymazat
  69. 1) dejnicka@volny.cz
    2) že už je pátek!!!:-D
    3) měli jsme plán, že bude filmový večer, takže byl jen jeden film samozřejmě a navíc jaksi k romantickým filmům "náhodou" nefungovaly titulky, takže jsme skončili s Pianistou..člověk je miluje, ale někdy by je zabil..:-D

    OdpovědětVymazat
  70. misscukrik@gmail.com

    no upřímně mě dnes nejvíc potěšilo, že ač jsem dnes propařila noc, zatím mě kocovina ani únava na mé 10 hodinové směně v práci nedostihla..:D

    Valentýna jsme s přítelem neslavili, protože je na horách, a já byla celý den beztak v práci, ale dala jsem kytičku spolubydlící a myslím, že jsem jí udělala radost..:) jo a večer byla ta party..:D

    OdpovědětVymazat