Stránky

sobota 1. prosince 2012

Zoeva palette

Máte některá tuhle paletku? Dá se s ní hezky kouzlit a je to super parťák na cesty ;) Já jsem se teď zamilovala do divné žlutohnědé, kterou se učím používat. V kombinaci s bílou od BM Beauty (mimochodem super stín) a hnědé + hnědočerné se mi to moc líbilo.

Kvalita fotek mě mrzí, ale zřejmě už foťák nestačil na světelné podmínky :(




No, a na závěr jsem si řekla, že si dáme něco málo hudby, hm?! Náladu mám podivnou...


Mějte se @)->--

16 komentářů:

  1. Opět nádherně nalíčené. Jak vypadá ta žlutohnědá jako stín?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ten odstín je podle mého oka docela nepěkný...já ho vyfotím pro představu ;)

      Vymazat
  2. Nadherne jemne licenie :) na paletky (mam na mysli tie vacsie ako 4 tiene) si vobec nepotrpim...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Ty nemáš ráda velké palety? To snad ani není možné... :)

      Vymazat
  3. máš naozaj krásne tvarované obočie... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Já si to při jeho úpravě nemyslím, ale moc děkuji ;)

      Vymazat
  4. Jé! Máš úplně krásně ty oči nalíčené! Jsi moc šikovná!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne! Pre mňa ideálne denné líčenie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je to takové v pohodě denní líčení. Děkuji!

      Vymazat
  6. Jako vždy, krásné líčení :)! Paletku bohužel nemám :/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Neboj, bez téhle paletky se dá v pohodě žít ;)

      Vymazat
  7. úžasné líčenie.. zajtra niečo podobné skúsim.. :-)

    OdpovědětVymazat