Stránky

čtvrtek 15. listopadu 2012

Color Club mani

Tohle lakování už jste mohli potkat v magazínu Ladyboxu. Měla jsem vlastně volnou ruku, ale nějaké podněty přišly. To mi ulehčilo práci s výběrem barev :)

Pokud vás zajímá něco k významu, tak si přečtěte článek od Lady. Já vám můžu jen říct, že se mi líbí všechny varianty, ale Mrs.Robinson s Warhol a pak červenobílomodrá manikúra mě bavily fakt hodně! Malování lodičky už méně :D



Mrs.Robinson a Warhol

Express Yourself a Dress For the Parade

Express Yourself a Enchanted Holiday

P Is For Pride + French Tip

P Is For Pride + French Tip + Blue-Topia

P Is For Pride + French Tip + Blue-Topia

Jakou manikúru byste si vybraly?

30 komentářů:

  1. No mně se moc líbí všechny, ale kdyby lakoval někdo jiný, tak bych brala lodičku, nicméně sama bych na ní nervy neměla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, já na lodičku taky moc neměla, ale zvládlo se to nějak ;) Děkuji!

      Vymazat
  2. Krása, ale nejvíc se mi líbí ta první kombinace :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, mně asi taky :) Hlavně se to fotilo ještě když bylo celkem teplo, tak to i sedělo k počasí. Děkuji ;)

      Vymazat
  3. já bych šla do první a čtvrté kombinace :-)

    OdpovědětVymazat
  4. mně se nejvíc líbí poslední tři. A tu lodičku obdivuji. Já stále ještě nezvládám ani francii

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Já bych jen dodala, že francii nezvládám vůbec, takže to není žádné měřítko ;)

      Vymazat
  5. malování lodičky tě nebavilo? a proč ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jako bavilo...jenže kdyby mi ujela ruka, tak zkazím celé lakování! Já nejsem moc šikovná, jsem spíš nešikovná :D

      Vymazat
  6. líbí se mi první a druhý nejvíc:-)
    a mrzelo mě, že když jsem dneska objednávala laky, tak ty neonky, co jsem chtěla, nebyly:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      S těmi laky je to těžší, no. Mince má 2 strany a my jsme závislí na tom, co nám dodají, bohužel.

      Vymazat
  7. Too nice. Teď jdu na tu manikuru taky:-)

    OdpovědětVymazat
  8. mas krasne upravene nechty.. na nich vyzera kazdy lak dobre :) pre mna najviac prva foto..take laky nosim..

    OdpovědětVymazat
  9. První bych si vybrala a ostatní obdivovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;) Máš jasno, takže máš jednoduché rozhodování :)

      Vymazat
  10. beautiful nails... =) I loved the colors

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny jsou pěkné, ale nejvíc se mi asi líbí ten poslední:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak já doufám, že si pak v létě všechny tu lodičku namalujete :D

      Vymazat
  12. Ahojky.. ÚŽASNÉ, nevěděla bych, který si vybrat:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych si vybrala tu druhou, ale všechny jsou dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krása, nejlepší asi první a pak modro-zlatá :)

    OdpovědětVymazat
  15. Všem vám děkuji za komentáře! :) Jste super @)->--

    OdpovědětVymazat