Stránky

úterý 3. července 2012

Jelly Sandwich

Můj první lakový sendvič, ach. A líbí se mi! Hezky se na něj kouká...

Znáte ty OPI sorbety, že jo? Tak protože mám jen jeden, kterým je Guy Meets Gal-veston, jsem ho i použila. Sorbety jsou prostě želé. Jsou krásné samy o sobě, ale dá se s nimi právě i hezky vyhrát. Tak jsem chtěla zkusit nějakou sladkou, třpytivou variantu. No, a tenhle OPI si moc dobře rozumí s Katy Perry ;)

Guy Meets Gal-veston, Teenage Dream, Guy Meets Gal-veston, Vivid TC





zátiší s melounem
Vrstvíte? Experimentujete?

25 komentářů:

  1. Na tohle jsem po Omlázku byla moc moc zvědavá, skvělé, slušivé! <3
    A ne, momentálně nevrstvím, nějak mě to nechytá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Musím říct, že v reálu to bylo zajímavější a hezčí ;o) Ale tak pro představu stačí.

      Já tedy taky moc nevrstvím, ale tohle jsem zkusit musela!

      Vymazat
  2. To je nádhera! Vrstvím a experimentuji, bohužel v práci mít lak nesmím a je úplně na prd, když si jeden den nalakuju nehty, nemám jít další den do práce a šéfka mi napíše, že mě ten den potřebuje, takže lak musí dolů...a stává se mi to docela často. Ale co, aspoň mám pěknou výmluvu proč si tak často lakovat nehty. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů, a fotíš to někdy? Ráda bych se koukla. A z šéfky bych asi nadšená nebyla, ale máš pravdu, že to aspoň hezky prostřídáš ;o)

      Vymazat
  3. Já ještě nikdy žádný sandwich nelakovala, ale tohle se mi hodně líbí, musím to někdy zkusit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vrstvení je trochu opruz, když nepoužívám sušící nadlak, ale za tohle to stálo ;o) Děkuji!

      Vymazat
  4. tak tohle je krása... a chtěla bych mít nehty jako ty, to bych si je prohlížela od rána do večera :D

    http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :o) Zuzi, ale ty nehty nejsou moc dobré :( Když je nenalakuju, tak je hned všechny otrhám, protože jsou měkké.

      Vymazat
  5. Vypadá to moc dobře :) Velká škoda že ten Teenage Dream nemám...asi se to musím pokusit změnit :)
    Ráda laky vrstvím, ale teď nějak míň...asi málo času :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :o) Jak jsem psala Kyky, vypadalo to opravdu ještě líp než na fotkách ;o) Teenage Dream se dá určitě ještě koupit za rozumnou cenu (nebo Last Friday Night).

      Vidíš, já zas moc nevrstvím, ale tohle se mi moc líbilo.

      Vymazat
  6. Sendvič je boží, ale je to fakt přesný:-D Já musím u nich dávat tak 4 až 5 vrstev, ale zase opíci schnou rychle, takže to neva. Takže ano, vrstvím, ale asi neexperimentuju, párkrát jsem to zkusila, ale nějak mě ty efektové nadlaky na mě nebereou, což nechápu, protože jakmile to má na sobě někdo jinej, tak se rozplývám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dejni <3 Já efektové laky i nadlaky miluju, ale zas tolik je nevyužiju. Proto je pořád nakupuju a nic s nimi nedělám :D (magor no!) Já se taky často rozplývám u jiných a na sobě si to neumím představit...

      Vymazat
  7. Krásná kombinace a krásné melounové prostředí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Lu :o) Ono mi to ten meloun nějak připomínalo :D

      Vymazat
  8. Já tomu asi nerozumím... to jakože všechny ty čtyři vyjmenované laky dáváš na sebe? V tom pořadí, jak jsi je vypsala? Takže celkem 4 vrstvy? Musím se kouknout, jak ty laky vypadají samy o sobě a porovnat to s tím, co vznikne.
    Tak mě u toho napadá, že já asi nemám žádný jelly lak... jak ho poznám, když všecko kupuju po netu a ze swatchů na googlu z toho nejsem moudrá?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, to je dobrý komentář :D

      Jj, ty laky vrstvím na sebe ve vypsaném pořadí. Potřebovala jsem na to celkem 2 "barevné" laky, podlak a nadlak. Naneseš podlak, jelly lak, třpytkatý lak, opět jelly lak, nadlak. Nehledej v tom složitosti ;o)
      Jak poznáš jelly lak? Pokud hledáš swatche, tak často to u nich někdo napíše. A jsou to krémové laky, které prostě nejsou plně krycí. (Jo, tady se ukazuje, jak dobře umím vysvětlovat *yes*) Teoreticky si můžeš zkusit takový lak i vyrobit ;o) Do krémového krycího přidat průhledný.

      Vymazat
    2. Aha, už to chápu :) Ale teda, 6 vrstev - na to bych asi neměla. Máš můj obdiv!

      Vymazat
  9. Velmi krásne to vyzera , za kolko si ich kúpila ? :)
    http://katherine-fashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Laky jsem kupovala asi okolo 6USD + pošta. Přesně si to už nepamatuji, protože mi už nějakou chvíli hnijou doma, že jo.

      Vymazat
  10. To je moc pěkný:)A líbí sem ijakou ztoho máš radost:D:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :o) Mám občas radost jako malé dítě i z nalakovaných nehtů, no ;o) A často se u lakování dost navztekám...

      Vymazat
  11. Moc pěkná barva. Jako zralé červené jablíčko! :)) přímo k nakousnutí :DD

    http://www.monikanov.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Jeeej, no tak to je krasna farba... taka ako jahodovy dzem, alias farba, ktoru uz dlhsie hladam a stale to nie je ono :-). Dakujem za tip!!!

    VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat