Stránky

sobota 16. června 2012

Summer&Blue

Je pozdě. Ne jako úplně moc pozdě, ale už dost pozdě. Měla bych jít spát, ale ještě si musím dochystat věci na zítra. Mám domluvené líčení na focení a jsem nervózní. Jsem nervózní úplně pokaždé, když líčím. Výjimkou jsem pouze já sama, když se líčím (to nervní nejsem). Mám pár nápadů, ale stejně nevím, jak to nakonec bude. Těším se, bojím se a tak ;o)

Tohle líčení jsem našla na netu. Bylo famózní! Úplně jsem se zamilovala. A napadlo mě, že by se mohlo líbit Kyky, která se ptala na nějaké barevné, ale nositelné. Tohle by to mohlo být, ne? Použila jsem Block Blue a Yellow Gold od Barry M, Rich Life od MAC a trochu Sable Nacré od Bourjois.




Hezkou neděli ;o)

27 komentářů:

  1. Mně se ten modrý koutek strašně líbí, super nápad! Vůbec si myslím, že pokud někdo nemá moc rád barevné líčení očí, anebo se ho bojí, je fajn nalíčit se neutrálně a zároveň zkusit přidat třeba barevnou linku na spodní víčko, nebo trochu barvy na střed oka/do vnitřního koutku. To pak může být super i třeba do kanceláře (pokud tedy nemáte opravdu velmi přísný dress-code).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Rozhodně souhlasím :o) Barevný akcent k neutrálnímu líčení je fakt zábavný a líčení přitom není přeplácané ;o)

      Vymazat
  2. Tak to si piš, že by mohlo být! :) Moc děkuji za vyplnění přání. :-*
    Modrá mi sedí, tak mám takový pocit, že se pokusím o duplikaci, vypadá to totiž fakt famozně!
    A nervy jsou v tvém případě naprosto zbytečné, jsem si 100% jistá, že všechno vyjde skvěle!;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kyky, ty víš, že jsi něco jako má platonická láska. Já jsem z tebe celá poprděná, takže tvé přání je mým rozkazem ;)

      Líčení nakonec nevypadalo špatně! Jen je otázkou, jak to vypadalo na fotkách a jestli něco z toho uvidím ;)

      Vymazat
    2. Platonická láska? Poprděná? Kočko, kočko, to jsem ani netušila. :-* Ačkoliv moc nechápu důvody (:D), moc děkuji (je to oboustranné), dneska jsem si dala na hromádku všechno potřebné, tak snad si něco takového o víkendu natrénuju. :D Ráno by to totiž moc "na jistotu" nebylo, tak aby se mě kdyžtak ve škole nelekli. :D

      Vymazat
    3. @Kyky: Zřejmě za to může to tvé oko... Nebo ty nehty... Nebo konstalace hvězd a erupce na Slunci ;) Prostě to tak je a nedá se s tím nic dělat!

      Vymazat
  3. Takže paráda, Ty jsi skutečný profík! Taky bych se od Tebe někdy chtěla nechat nalíčit. Třeba takhle, vypadá to dokonale:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lu, já bych tím profíkem šetřila. Jako hrozně si tak chci připadat, ale cesta je dlouhá, klikatá... A já bych tě třeba takhle chtěla nalíčit ;) Takže nezapomeň, že máš u mě šumák do vany a líčení :D

      Vymazat
    2. Ty Borůvko už mě ale neštvi a přestaň se podceňovat!

      Vymazat
    3. @Dejnicka: Víš, kolik je vizážistů a vizážistek? Dneska to může dělat úplně každý :( Je fakt náročné si vyboxovat nějaké místečko na slunci ;)

      Vymazat
  4. Takhle to take obcas delam, relativne nenapadne odstiny zvyraznim barvickou, na kterou mam zrovna naladu, ale samotnou bych si ji ten den vzit nemohla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti musí moc slušet, Zlati ;) Pořád se těším na ty fotky a nakukuju na blog, kdy se mezi kachňátkama a kačátkama objeví *yes*

      Vymazat
    2. Se musim polepsit :( jen me se nechce licit v takovych vedrech nic jineho, nez rasenka a linky :D

      Vymazat
  5. Krása, mě to inspirovalo a taky jsem dnes vytvořila modré koutky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, a já u toho nebyla :( Věřím, že to bylo krásné ;)

      Vymazat
  6. no ty jo! taktohle je teda bomba, zatím jsem nic podobného neviděla:-)
    kdybych nenosila brýle, hned se do toho dám a jdu tak zitra do práce:-)

    OdpovědětVymazat
  7. krasne letne licenie :)
    Dievcata pozyvam vas na giveaway o kozmeticku tasku od Benefit:

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/06/giveaway-o-kozmeticku-tasku-od-benefit.html

    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé a můžu mít taky přání? Já mám hrozný problém s Mac Mutiny- myslím, že vypadá dost podobně jako ten tvůj koutek- sám se mi strašně líbí, ale vůbec nevím jak ho kombinovat. A takhle jak to máš ty by mi to neslušelo, navíc žlutou prostě nemám ráda:-( Poradíš prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dejni, ty mě s tím pigmentem umoříš :D Myslím si, že je prokletý ;) Ale jo, je to výzva! Musím něco vymyslet.

      Vymazat
    2. Take ho mam a skoro nepouzivam, na me je to takova nejaka spatna modra :(

      Vymazat
  9. Páni, ráda bych, aby na mně modrá vypadala taky takhle sakra dobře! (asi mám blbé odstíny, já vždycky vypadám jako s modřinou :D narozdíl od tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Když si vyrobím nějaké echt "povedené" líčení, tak se hrozně tvářím, že je to umělecký záměr. Doporučuji vyzkoušet, protože to všechny odzbrojí ;) Ale hlavní je nebýt tolik kritická k sobě @)->--

      Vymazat
  10. Waaaau uzasne! mas krasne oci :) uz nejaku dobu chodim okukavat tvoj blog a dneska som sa rozhodla, ze si ta pridam k odberu :) mas skvele clanky!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jsem moc ráda, že se ti blog líbí a vítám tě @)->--

      Vymazat
  11. Ja by som sa takto namalovat neodvazila ale vyzera to krasne. Niekedy by mozno nebolo zle odfotit aj obe oci, aby bolo vidno celkovy dojem z licenia. Ale inak krasne ako vzdy.

    OdpovědětVymazat