Stránky

sobota 30. června 2012

MAC Mauvement

Pro začátek nějaké povídání. Včera jsme byli na promoci, která se konala v aule budovy VUT na Antonínské. Jedná se o tzv. Centrum VUT (nebo-li rektorát) a je to tam nádherné. Původně to byl biskupský alumnát. No krása to byla ;) Po této slavnostní události jsem měla schůzku se sonidlem a šly jsme si sednout do centra na kafíčko. Prokecaly jsme skoro 5 hodin, vyměnily jsme laky a po tomhle všem jsem byla už úplně "mrtvá".

A teď k líčení... Protože mám dost pigmentů MAC a moc slávy jsem jim v poslední době nedopřála, tak je teď postupně vytahuju. Problém je, že jsem líná jako veš a tak se zmůžu na jeden odstín přes celé víčko. Tentokrát to je Mauvement a je to pro mě jeden z nejpovedenějších odstínů! Je to taková hnědošedofialková se stříbrnými mikročástečkami (ty můžou trochu opadávat při aplikaci, pak už drží perfektně). Nanášela jsem prstem (jak jinak) a přechody jsem vzala štětcem. Bylo to rychlé, jednoduché a i to celkem vypadalo ;)





Přidávám i swatche na ruce


Užívejte víkend, nespalte se na sluníčku a nezapomeňte na pitný režim ;)

11 komentářů:

  1. vyzerá pekne :)
    Súťaž o lak na nechty od Catrice a holografické samolepky s modrým ornamentom. Prihláste sa mojom blogu cez google friend connect a 100-tá vyhrá :) súťaž končí 100-tou členkou, ktrorej pošlem darčeky.

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/06/giveaway-o-catrice-lak-samolepky-na.html

    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. I když je tam jen jeden pigment tak to vypadá nádherně :). Já pigmenty hrozně ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;) Já pigmenty taky ráda, jen ta práce s nimi! Teď má přijít s pigmenty i Essence a já jsem upřímně zvědavá, protože nemusí být úplně špatné, že jo.

      Vymazat
  3. Jednoduchost nade vše, vypadá to skvěle.:)
    Je fajn, že jste si to se Soňou užily. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, já jsem taky celkem jednoduchá :D Takže mi to tak ladí, no...
      Se Soňou je vždycky dobře ;) Je hodně milá, skromná = skvělý člověk @)->--

      Vymazat
    2. Ó děkuji :D Líčení bylo skvělé, Mauvement se mi moc líbil. A schůzka samozřejmě taky, jako vždy. Jen bych měla příště kafe zredukovat na množství jedna :D

      Vymazat
  4. Och...krása toto...miluji, když všechnu práci odmaká jeden pigment :)

    Jarmark Marnosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky miluju...jen by ty pigmenty mohly i na to oko naskákat samy :D Ať to mám úplně bez práce!

      Vymazat
  5. Ten pohled do strany vypadá úžasně. Jak z reklam na řasenku! Ukážeš nám taky i zbytek čumáčku:-)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji <3 Jen je škoda, že ty reklamy nedělám a řasy mám opadané koště :D
      Zbytek čumáčku, no...a co by tě zajímalo, Lu? Já ti nakreslím obrázek, jak vypadám, co ty na to? ;)

      Vymazat
  6. Mauvement je moc povedený odstín, mám ho plné balení, v dnech volna ho vytáhnu na světlo a po dlouhé době se jím nalíčím.Dík za připomenutí!

    OdpovědětVymazat