Stránky

čtvrtek 17. května 2012

Neutral Warm

Zkoušela jsem líčení v teplých odstínech. Není to špatné, ale asi z toho nejsem ani nijak odvařená. Zas na druhých se mi to líbí moc! Tak si pak vyberte, no. Rozhodně to chci ještě párkrát zkusit, abych si udělala představu o těch barvách ;)
Použila jsem paletu 28 neutrálních stínů.






Teplé odstíny - ano nebo ne?

29 komentářů:

  1. Můžu se zeptat dole máš udělanou linku černou nebo hnědou tužkou? A nahoře nad řasama linka udělaná je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem přidala fotku s přivřeným okem, ať je to taky trochu vidět :D

      Dole je černá tužka a rozmazaná, nahoře totéž a ta linka byla jemná podél řas.

      Jinak děkuji, jsem ráda, že se líbí. Jen pro mě je to trochu nezvyk ;o)

      Vymazat
  2. A náhodou ti to sluší, pro mě jedno z nejlepších líčení!

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se to hrozně líbí. Tvému oku to vyloženě lahodí, alespoň mně to tak připadá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné ako vždy:-) teba chodím obdivovať ako máš krásne nalíčené oči

    http://nadkinsvet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :o) Já jsem vždycky chtěla, aby mě někdo obdivoval! Tak jsem ráda, že konečně někoho takového mám ;o)

      Vymazat
  5. Mně se to líbí moc i se mi zdá, že k tobě jde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Limett! Já si jednou říkám, že to není špatné a pak se vidím a chce se mi brečet...no, to je jedno :o) Moc děkuji @)->--

      Vymazat
  6. Asi budu natvrdlá, ale paletka je od jaký značky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletka je 28 neutrálních stínů ze Zoevy. Možná, že ji seženeš i jinde, protože jsem nezkoumala její původ detailně ;o)

      Vymazat
  7. Máš to moc krásné, ale to Ty máš každé líčení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Zlatko :o) Každé líčení asi krásné nemám, občas mi experimenty nevyjdou, ale člověk se pořád učí ;o) Někdy to zase vyjde...je to prostě zábava a překvapení!

      Vymazat
  8. Krásně vystínovaný oko,mě se nikdy nepovede nebo me začne oko pálit:-) bohužel.jinak moc hezký.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Když oko pálí, tak to je asi konečná, no :( Ale řasenka taky stačí ;o)

      Vymazat
  9. Na denní líčení ti sedí perfektně, ale na fotkách daleko víc žeru tvoje divočinky. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :o) Jj, ono to je asi fotogeničtější, když je to divoké :D

      Vymazat
    2. No, nebo mi to prostě připadá tím, že je v podstatě už léto, všude koukám kde je co hezky barevného. :)
      Chystáš něco barevně nositelného, ale veselého, nebo není nálada? Hodila by se mi inspirace, vždycky na ty stíny jenom koukám a s povzdechem vytáhnu neutrální paletku, jsem si tam tak nějak jistější.
      Ale hodlám sednout a experimentovat, letos se na barvách ošidit nenechám... :D:D

      Vymazat
  10. Kráasa.. jsem od tebe zvyklá na výraznější líčení, ale na takové běžné nošení je to opravdu krása :)

    http://michaela812.blogspot.com/2012/04/prvni-giveaway-je-tu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Ono to v reálu výrazné je, ale tak chápu ;o) Je potřeba to trochu prostřídat.

      Vymazat
  11. Já jsem asi slepá, ale mně ty barvy teplé nepřijdou :-) Každopádně se mi tohle líbí ještě víc, než tvoje klasická nude líčení - asi jak tam máš víc té tmavší barvy a máš to víc rozblenděné do strany, vypadá to prostě nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, asi máš pravdu, že na fotce nijak teple nevyšly, ale byly to samé rezaté odstíny! Podle mě až ošklivé :D Ale ještě mě to neodradilo a budu zkoušet nějaké další barvy ;o)

      Vymazat
  12. Strašně pěkné, i když já to vidím jako studenou béžovohnědou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :o) Foťák je hrozná lhářka nebo to možná udělalo světlo, při kterém jsem fotila?! ;o) Příště to vyfotím i s paletou, protože to bylo rezaté jako voda z kohoutku :D

      Vymazat
  13. tohle se mi moc líbí, v podobných barvách se líčím často do práce:-)

    OdpovědětVymazat