Stránky

středa 25. dubna 2012

My palette

Už před časem jsem slíbila fotku paletky a tady konečně je! Mám palety na 15 stínů, které si skládám dost podle nálady a plním je především stíny Inglot. Já se moc netajím tím, že MAC stíny podle mě kvalitativně neodpovídají ceně (hlavně u těch matných je to fakt žalostné) a daleko více mi vyhovuje Inglot.


celá paleta

první řada bez báze


A zbytek zase příště! ;o)

14 komentářů:

  1. Baru, kde se ten Inglot dá pořídit? Všude čtu, jak je to super značka, používají ho i skandinávské blogerky (a ty podle mě fakt umí!) a přitom jsem na něj zatím nikde nenatrefila...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, já vím, že holky pro Inglot jezdí do Polska. U nás se bohužel nesežene :-(

      Vymazat
    2. Aha, to je škoda. Příležitostně prolustruju net, někde snad musí být i mimo Polsko :))

      Vymazat
  2. Hezké barvičky :-) Škoda, že se Inglot nesežene u nás v ČR, jinak už bych zajisté taky něco měla..

    OdpovědětVymazat
  3. Kočky, Inglot má v ČR výhradní zastoupení! Už jsem to psala několikrát, že to s nimi bylo za trest, protože nebylo podle čeho vybírat, nemají aktuální web a pod. Opravdu tragédie... Společnost Lemika s.r.o. a web http://www.inglot-kosmetika.cz/ (přeji hodně sil!)
    Já si nechávám vozit z Polska, když mám příležitost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, na tyhle stránky jsem narazila už několikrát. Děkuju za objasnění :-) Nikdy jsem nechápala, proč jsou tak prázdné. Achjo, kdyby udělali e-shop, myslím si, že zájem by byl..

      Vymazat
    2. Aha, tak to se omlouvám, tenhle odkaz vidím prvně. No, stránky krásné, ale tak trochu k ničemu :D Jak teda vlastně fungují? I když mě to asi nemusí zajímat, když mi stejně nic neprodají, anžto nejsem profík, jen hobbysta :D Kamenná prodejna by ovšem potěšila...
      V.

      Vymazat
  4. Horké info...prý se v Praze chystá kamenná prodejna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už si to nebudu muset nechávat vozit z Polska, ale teď z Phy, jo? :D No, uvidím, jaké budou české ceny, protože zase jako s rozumem ;o) Děkuji za info!

      Vymazat
    2. tak třeba si nás budou Poláci po aféře s technickou solí udobřovat :DDD

      Vymazat
  5. Wow, ty stíny vypadají hodně kvalitně a jasně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ach jo, škoda, že u nás nejsou k dostání...:(

    OdpovědětVymazat
  7. nemozem z tych krasnych farieb!

    OdpovědětVymazat
  8. S inglot nemám žádnou zkušenost, ale na MAC nedám dopustit :D

    OdpovědětVymazat