Stránky

sobota 14. dubna 2012

MAC Jigs&Jive

Věděla jsem, že mám někde nezveřejněné fotky. Když jsem je našla, tak jsem se docela zaradovala, že mám co dát na blog. Jenže hned po kouknutí mi došlo, že si už nepamatuji, co jsem si na ten obličej vlastně dala??? Takže podle data jsem začala přemýšlet, co to bylo za den. Nafoceno 1.dubna, na "Apríla" a to je fakt blbý apríl, že nevím, co jsem použila O_o No, naštěstí nejsem úplně marná a vzpomněla jsem si, že jsme šli na domluvený sraz a to jsem vybírala něco decentního.

Použila jsem bílý (matný+perleťový smíchat) stín na pohyblivé víčko a do záhybu Jigs&Jive pigment. Linka je tužka Barry M nanesená plochým šikmým štětcem - podobně jako ve videu.



Přeji fajn večer ;o)

3 komentáře:

  1. Nádhera jako vždy!! :)

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi pekné, ako si spokojná s ceruzkami Barry m?

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný! Zase se ti to povedlo na 1 :) Koukla by ses prosím ke mě, jestli už je to zaostření správně? Jenom asi musíš chvilku počkat, teprve to tam budu dávat :)

    Díky - http://www.monikanov.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat