Stránky

neděle 11. března 2012

OPI Florentine Fuchsia with flakies

Fuchsiový OPI mám od Annie a tuším, že po něm toužila i Dejnička (nebo ne?!). Já jsem ho nalakovala teď poprvé a lak je dokonalý. Dokonce se lakoval tak dobře, že jsem skoro nemusela použít korekci ;o) Konzistence je taková trochu jelly, ale ne tolik, jak to mám ráda ;o) Barva fuchsiová není, je to spíš červenorůžová (nebo naopak?!). A protože jsem nechtěla zrovna krémový lak, tak jsem nanesla jednu vrstvu OPI a jednu vrstvu šupinkového laku Essence, jak vydali ty "dvojlaky". Rozumíte mi? No to je jedno. Výsledek neodpovídá fotkám, protože ve skutečnosti je to celé víc malinové a mnohem hezčí! Úplně takové letní...





Hezký zbytek neděle ;o)

12 komentářů:

  1. Kdyby si neupozornila na šupinky, tak si jich ani nevšimnu. Je ale fakt, že OPI tyhle krémovky umí excelentně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ty šupinky tomu dodávají jen trochu víc šmrnc ;o) Já co mám krémové laky OPI, tak z nich zas tak odvázaná nejsem (něco zbožňuju a jiné průměr). Já jsem Barry M fanda :D

      Vymazat
  2. Sám o sobě naprosto dokonalý, s šupinkami o něco zajímavější, nicméně já bych dala přednost "čisté verzi".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, třeba k těm kolotočářským nehtům ještě dojdeš ;o) Já jsem prostě od kolotočů a miluji vše, co se blýská!

      Vymazat
  3. Vypadá fakt nádherně souhlasím s Kyky, kdybys na ně neupozornila, tak si jich taky nevšimnu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou nijak nápadné, ale na sluníčku ten lak hned vypadá zábavněji ;o) Děkuji!

      Vymazat
  4. mně se třpytky v laku moc líbí!! hezká barva :)

    www.gabyy-sweet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že někdo taky ocení šupinky! Děkuji @)->--

      Vymazat
  5. Krása krása, každé dívčí oko jásá!

    OdpovědětVymazat
  6. jůůů. a ve skutečnosti ještě víc malinovej jo? krása!!! teď mě tak napadlo, když budeme všechny lakovat takovýhle nádherný letní barvičky tak to jaro třeba přivoláme dřív! ;-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, víc malinový! Fakt nádhera to byla... Ale s tím přivoláním jara si nejsem jistá :( I když klíšťata už lezou z nory, blah!

      Vymazat