Stránky

úterý 14. února 2012

flormar Blue Ave

Mám kraťoučké nehty, které jsem si zničila při úklidu. Musela jsem je zapilovat do divných tvarů, aby mi aspoň nějaké nehty zůstaly :( A pro tu jejich délku jsem vytáhla tmavý lak ;)

flormar U08 ve 2 vrstvách, U33 na prsteníčku + NYX Blue Ave a nadlak

foto v místnosti

foto na nepřímém denním světle



detail okouzlujícího efektu

Myslím si, že NYX Blue Ave je mylarová fólie v průhledném laku. Jako důkaz o tom nemám, čistě mylarovou fólii jsem si nikdy nekupovala, ale podle mého průzkumu bych nemusela být vedle. Povrch zůstává trochu hrubý, ale to se dá 2 vrstvami nadlaku napravit. Pokud se vám Blue Ave líbí, tak zkuste tu fólii přimíchat do obyč průhledného laku ;o)

A historka na závěr:
V rámci toho avizovaného úklidu jsem potřebovala umýt okno. Dělá se to na Vánoce (to by byl v našem případě čirý nesmysl), tak proč to neudělat teď. Úplně první nápad byl, že ho umyji jen zevnitř. A jo, umyla jsem ho zevnitř. Jenže když jsem koukala, tak mi přišlo nechutné, jak je špinavé zvenku a kazí mi to ten krásný dojem i pocit. Tak jsem se odhodlala ho umýt zvenčí! Jenže (a tady dávejte pozor) při -13°C mi ta horká voda začala mrznout na tom okně a tvořila ledové KRY. Nakonec se přilepila mrazem i houbička, načež jsem se nevzdala a nakonec jsem ji nechtěně odšmudlala z okna volným pádem až úúúúplně dolů. No, ve výsledku to dopadlo dobře, protože zmrzlou vodu jsem odstranila alkoholovou dezinfekcí, kterou leštím absolutně vše. Přes okno je úžasně vidět a já jsem byla hrozně šťastná, jak je to krásné. A ne, nejsem natolik mentálně slabá, že bych netušila, že v tom mraze mi to bude mrznout...jen jsem nepočítala s tou neuvěřitelnou rychlostí. Navíc na Vánoce mi voda při mytí oken mrzla jen 1x za život a ne tolik.

Hezký večer ;o)

12 komentářů:

  1. Lak jako takový - naprosto úúúúžasný! A ten šupinkový? Aááách... <3

    OdpovědětVymazat
  2. :D A proto je lepší se na okna vyprdnout :D Jinak lak je jeden hezčí než druhý, ani za jeden bych se rozhodně nezlobila! :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten fóliovej je parádní! a historka pobavila :D

    http://linysblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Že kraťoučké nehty, hahahahahahaha! Asi Ti budu muset vyfotit ty moje chudáčky! A vypadá to hodně dobře!

    OdpovědětVymazat
  5. aj kratsie nechty su super ;-)

    http://rianasbeautybox.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. v -13 myje okna jenom šílenec :))

    OdpovědětVymazat
  7. Kdybys to nenapsala, tak bych si vůbec nevšimla nějaké změny délky, pořád mi přijdou dlouhé;-) A k těm oknům nemám slov, si blázen:-D Ale tak hlavně, že z toho máš dobrý pocit;-)

    OdpovědětVymazat
  8. no, asi teda budu trochu mimo... ale ... žádné divné tvary nevidim teda:D (spíš bych řekla co by za to leckterá dala:P.....)

    lak se mi teda líbí moc, krásná modrá, a ten detailek... ach:-)

    ale teda ten fóliový ten se mi moc nelíbí... nevim,jestli je to fotkou, ale zdá se mi takový... až příliš plastický...

    OdpovědětVymazat
  9. @Kyky: Děkuji :o)

    @Skodulka: Já bych se na ně za normálních okolností vyprdla, ale to vážně nešlo :( A ěkuji ;o)

    @Lady: Jo?! Tak děkuji ;o)

    @Liny: Tak když už nic, tak jsem ráda, že jsem aspoň někoho pobavila ;o) Mám dojem, že se bavili i lidé v protějším paneláku :D Blue Ave je krásný, ale bez nadlaku to nelze nosit ;o) Děkuji @)->--

    @Lily: Vyfoť! Tyhle byly (a vlastně pořád jsou) zoufale kraťoučké :( Děkuji :o)

    @Biba: Thank you! ;o) But my nails makes me crazyyy :/

    @riana: Máš pravdu :o) Raději kratší, než žádné, že jo :( Na co si stěžuju?! :o) Děkuji ;o)

    @Mishaha: Jo, škoda žes mi tohle nenapsala před tím, než jsem se do toho mytí pustila ;o)

    @Dejnicka: Jak nevšimla? Dyť jsou tady úplně malinké :-o A jo, blázni mají krásný život...měla jsem pak radost jako malé dítě, když dostane hračku nebo čoko :D

    @Color Beam: Nevím, co by za tohle kdo dal, ale klidně si nechám pochlebovat :D Ten NYX asi není pro každého, já to chápu...ale já jsem asi od kolotočů :D Já tyhle kýče miluju ;o) Děkuji @)->--

    @Dashulka: Jo, jsem z něj nadšená pokaždé, co ho zase objevím :D A kupovala jsem ho snad od Noemi na MUB? Myslím si to, ale možná kecám...rozhodně od někoho z fóra!


    Děkuji moc všem! @)->--

    OdpovědětVymazat