Stránky

středa 4. ledna 2012

Blue Gradient Eyeliner

Další taková blbinka, kterou jsem zkusila. Všichni víme, jak se dá kouzlit s linkou a mě to baví. Tohle je taková demo verze. Ráda bych to ještě zdokonalila a posunula někam dál.

Použila jsem cake liner od Illamasqua (šedý a černý) a vše ostatní jsou stíny Inglot.







Doufám, že Vánoce jste prožili klidně, pod stromečkem jste našli něco z toho, co jste si přáli a šťastně i úspěšně vykročili do nového roku 2012.

Děkuji za narůstající počet followerů, to mě hřeje u srdce :o) Snad jste si ode mě dostatečně odpočinuli a jste připravení na další dávku šminek.

17 komentářů:

  1. Perfektni jako vzdy! Nechces usporadat kurz liceni ocnich linek? Byla bych prvni zajemkyni=)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta modrá linka má krásný odstín a dohromady to vypadá moc zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  3. "Hustý", jak by řekli moji žáci ve škole:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem jedna z nových followerů a moc ti fandím! Tvoje líčení je naprosto úžasné, takhle krásně precizní se vidí málokde! Máš moc hezké oko, tedy určitě obě :D !

    OdpovědětVymazat
  5. to je krásne! nikdy mi to nenapadlo :)

    OdpovědětVymazat
  6. @Talka: Děkuji :o) Myslím, že nejsem na takové úrovni, abych mohla druhým říkat, jak to mají dělat ;)

    @rosaroja: Děkuji, jsem ráda, že to zaujalo ;o)

    @Noogeta: Hehe, děkuji :o) To jsou nějací slušní žáci! ;o)

    @Markvitka: Děkuji moc! Jsem ráda za každého nového čtenáře, který tady najde aspoň trochu inspirace. A občas se tady objeví i druhé oko, jen ho hůř fotím ;o)

    @nina: Děkuji :o) Určitě vyzkoušej a klidně s jinýma barvama.


    Děkuji za super komentáře @)->--

    OdpovědětVymazat
  7. moc hezke:-) jak dlouho ti to tak zabrala? orientacne - je mi jasne, ze cas is asi nestopujes:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, vážně úžas. Nad těmi tvými linkami aby jeden zaslintal. :D
    Musím se to naučit, protože to je něco supr. <33
    Obzvlášť se mi líbí to modré provedení, s mýma modrýma očima by to vypadalo sakra dobře. Pfff. Máááámíííííí... :D:D

    OdpovědětVymazat
  9. Je to krásné :). To ybch nebyla schopná.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Jeee! Ta farebná kombinácia vyzerá krásne..podarilo sa! ;-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  11. taky by mě zajímalo, jak dlouho si to šmudlila...

    a hlavně by mě zajímalo, jak si to fotíš. já bych si třeba i takovou linku střihla, ale vůbec to nedokážu vyfotit. buďto je to rozmazané nebo tam není nic vidět. neumím fotit, když koukám dolů, to vypadá, jak kdybych spala. a ve většině případů moje oko vypadá jako zdrogované nebo opilé. ale ty to máš vždycky takové pěkně, vizuálně atraktivní a uhlazené...

    OdpovědětVymazat
  12. Souhlasím s trb, tvoje oční fotky jsou prostě dokonalé :D! A linka je jak jinak famozní, je to skvělý nápad, určitě ji také někdy vyzkouším :).

    OdpovědětVymazat
  13. Perfektní linka jako vždy :), taky bych takovou chtěla umět :)

    OdpovědětVymazat
  14. A to je hodně hezký! Taková dokonalá linka...O té si můžu já nechat zdát...:)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tohle teda vůbec zdokonalovat nepotřebuje, lepší už to snad být nemůže! Krása, tleskám :-)

    OdpovědětVymazat
  16. @Color Beam: Děkuji! Celé to zabralo asi 45min se vším, první oko zabralo víc času, než jsem vyzkoušela co a jak, druhé šlo samo ;o)

    @Kyky: Díky :o) Ty máš nádherné oči! Na blogu jsem docela koukala a říkala si, co je to za svět, když má krásné nehty i oči...trochu se bojím, jak vypadá zbytek, abych nepraskla závistí :o)

    @Zdenda: Dneska jsou už super vychytávky a holky se začínají i dřív líčit, takže určitě zvládneš taky ;o) Děkuji.

    @Čajová: Děkuji :o)

    @trb: Jako nic převratného nedělám a ani foťák nemáme nějaký super! Fotím na balkóně, denní světlo, na makro a pak fotky jen oříznu -> hotovo!

    @lovelyhair: Děkuji Peti ;o)

    @marcella: Opravdu to není nijak těžké a jak jsem už někde psala, tak s cake linerem to jde neuvěřitelně dobře. Děkuji :o)

    @Lily: Nene, to je jen o cviku :o) Díky moc!

    @viennettka: Ale jo, trošku jinou představu ještě mám, tak snad příště ;o) Děkuji @)->--


    Děkuji za pěkné komentáře!

    OdpovědětVymazat
  17. jo tak potom máš naprosto úžasně krásné a fotogenické oči... no ani raději nechci vidět zbytek, abych nepopraskala...

    OdpovědětVymazat