Stránky

středa 9. listopadu 2011

Essence Skyscraper

Leťte ho koupit!
Béžovošedý lak s modrýma mikrošupinkama. Dobře se lakuje a přišlo mi, že rychle schne. Protože jsem lakovala před spaním, tak jsem dala 2 vrstvy, které jsou pro mě dostačující. Na nehtech jsem z něj celá vedle, ach ach :)

2 vrstvy + nadlak 







Mrakodrap...a tak mě napadá, jestli se bojíte výšek?

7 komentářů:

  1. Jůůů ten je super, dneska jsem šmejdila ve stojanu a nevšimla si...sakra...ale teď už vím co hledat :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. jo! naprostej souhlas! taky jsem z něj byla naprosto unešená a pořád jsem!
    výšek se nebojím, ale nesnáším rozhledny/tobogán/atd který se ve větru chvějí. to je fakt hnus a mám pocit, že to každou chvilkou spadne. velkým letadlem jsem se taky nebála letět, ale do malinkýho,co se používá na vyhlídkový lety například bych nesedla :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho mám taky ráda, naopak výšky nerada, ale třeba na věž vylezu, jen když to není ochoz, protože ten by se se mnou utrhnul :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mě vadí i mosty, natož výšky, fuj fuj bojím!!!
    Lak vypadá zajímavě, ale můj favorit by to asi nebyl.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta barva vypadá hodně dobře ;-)

    Zrovna na mém blogu probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-) http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. V obchodě a za plnou cenu mě vůbec nezaujal... za 4,90 a následně na nehtech je vážně super! :D

    OdpovědětVymazat
  7. povedená barvička. a výšky miluju!

    OdpovědětVymazat