Stránky

neděle 10. července 2011

Essie French Affair

Instylové pokračování ;) Opět krásná barva a psycho lakování! Já nechápu, že tohle prodávají za takové peníze, protože bych jim to omlátila o hlavu :( A určitě bych takovou hrůzu nekoupila za plnou cenu... Kvůli barvě možná ještě někdy nalakuju, ale nejsem si jistá. Pro mě opravdu utrpení.

2 vrstvy bez nadlaku







Hezkou neděli ;)

7 komentářů:

  1. Vypadá hezky. Myslíte, že kvalita je stejná u originál laků, nebo je možné, že třeba nepřílohový mají lepší vlastnosti? Jakože příloha a lá druhá jakost...

    OdpovědětVymazat
  2. @Sac de Sabine: No, já se obávám, že to je nějaký Essie krémový standard. Měla jsem půjčených pár Essie od sonidla a třeba Body Language byl stejně hrozný :D Demure Vixen byl v pohodě :) Ale zas remcám jenom já, tak je to třeba rukama :D

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že se opravdu lakují hůř...hlavně první vrstva je hrozná...ale většinou to přežiju..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Neremcáš jenom ty, já jsem z těch světlých krémovek taky na palici:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Uf, a já si říkala že jsem asi jedináá které se laky Essie lakují blbě :D.

    OdpovědětVymazat
  6. světlý krémovky se mi lakují taky blbě,ale mám to u všech značek, tak nevím.....jinak tahle růžovka pěkná, nic moc originálního,ale hezká je :)

    OdpovědětVymazat
  7. Barva krásná. Mně na většinu problémů s lakováním pomůže kapka ředidla na laky. Blbý je, když lak nekryje ani ve druhý vrstvě. Na tři a více nemám ani čas, ani nervy.

    OdpovědětVymazat