Stránky

sobota 4. června 2011

TF Lockdown I'm Guilty

Jojo, chápete to správně, že postupně je musím vyzkoušet všechny. Takže po včerejší "nudě" jsem se rozhodla pro tu nejdivočejší barvu. I'm Guilty je dokonalý odstín a řekla bych, že se klidně může pyšnit přízviskem paví! Na ruce mě nezaujala tolik, jako na oku a i když bych takto přes den vyšla mezi lidi spíš s donucením, tak na nějakou večerní příležitost bych se nebála.
Ale existuje tady jedno ALE... Nebo spíš je to takové upozornění. Ta aplikace nebyla tak vtipně jednoduchá jako s Jailbait. Doporučuji aplikovat spíše štětcem než prstem. Při nanášení prstem jsem si tu barvu jakoby stírala a dělala jsem si v té jednolité vrstvě díry. Asi jako u lakování, když 2x přešmudláte jedno místo a pak nestačíte zírat :D Více to dělalo u linie řas. Ale třeba to může být tím, že s touto konzistencí moc neumím nebo mám divná víčka. Rozhodně odstín dokonalý a za trochu snahy stojí!





Zdá se mi, že na té rozmazané fotce skvěle vyniká barva, která je vážně ohromující!


Jsem vinna tím, že jsem se do téhle barvy zamilovala <3

Co na to říkáte? :o)

8 komentářů:

  1. Aaach, Tobě tak sluší! Ale já bych to za prvé takhle nenalíčila a za druhý neměla odvahu jít takhle nalíčená ven :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak to je ovšem naprostá bomba!! Strašně moc ti to sluší, úplně jsem se na těch fotkách zasekla... Prostě dokonalý, já bych v tom klidně šla ven i přes den, kdybych to takhle pěkně uměla nalíčit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. @Monika: Souhlasím :)

    @Mína: Já si právě nejsem jistá, jak moc mi sluší...přijde mi, že v tom mám divné oko, ne?! A nepodceňuj se pořád, vytas konečně taky nějaké líčení, hm?

    @viennettka: Ta barva je mazec, co? :D Jinak teda..nalíčit se umíš perfektně a linku máš DOKONALOU, takže pššt ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec v tom nemáš divné oko, naopak krásně Ti ho prozáří! No a já a moje líčení... ehm... hlavně jsem zjistila, že to naprosto neumim vyfotit, takže zatím jsem ve fázi tréninku :D

    OdpovědětVymazat
  5. úžasný! ta barva je fakt nádherná a už ti to nebudu furt dokola chválit,ale máš fakt nádherný oči :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páv se může jít zahrabat! Fakt úchvatný! A klidně bych v tom ven šla, teda já tak klidně chodím:-D

    OdpovědětVymazat
  7. @Mína: Ok ok, tak moc děkuji. Trénuj, protože já se moc těším! ;)

    @lovelyhair: Ale klidně mi to chval dál a já se budu doma naparovat :D Děkuji Peti :)

    @Dejnicka: No konečně nějaká krásná odvážná baba! ;) Opět díky moc!

    OdpovědětVymazat