Stránky

neděle 19. června 2011

My Solar Bits Collection

Samozřejmě, že bych vám mohla vyfotit celou sbírku šminek. Prostě všechno, co jsem zvládla nakřečkovat. Ale já se bojím, že bych pak byla za blázna :D Já pochopitelně blázen jsem, ale nemusí to vědět celý svět, ne? Tak jsem se rozhodla, že vám to budu dávkovat tak jako postupně a podle nálady ;)

MAC Solar Bits nejsou pro normálního smrtelníka na normální nošení, protože se velmi snadno může stát, že budete mít víc pod okem, než na oku. Prostě ta aplikace není úplně jednoduchá a je potřeba najít si svůj způsob (třeba prstíkem a tak). Rozhodně doporučuji dělat make-up až po nalíčení očí. Solar Bits sice špatně drží na víčku, ale o to lépe pak drží na obličeji (ale to člověk zjistí až poté, co se mu to stane...jj, vlastní zkušenost).



Scatterrays - úžasná barva a naprosto nejšílenější konzistence. Jsou hodně hrubé, v balení se na sebe lepí /vytváří hroudy (klidně tomu romanticky říkejte clusters, ale tohle jsou spíš krtince) a obsahují jakoby vločky (?! asi vločky). Jsou úžasně třpytivé a dokonalé, dechberoucí (bohužel i při aplikaci).




Impassioned - dle mého oka středně hnědá do bronzova. Konzistence z těch tří je nejlepší, stejná jako u pigmentů a pracuje se s nima téměř bezproblémově. Ale o to méně uchvacující je pak výsledný efekt ;)




Black Ore - myslím, že ten černý pigment je matný a v něm jsou namíchána zlatá zrcátka. Působí tak elegantně a luxusně. A pak si ho dáte na očičko a máte ta krásná zlatá zrcátka pod ním :D Opět to chce trochu péče při aplikaci. Ale konzistence je znatelně lepší než u Scatterrays.




To je má kolekce celých tří balení Solar Bits. Kdybych měla Sunpower, tak bych se asi nezlobila. A vlastně by mě neurazilo ani balení Bronzescape...


Zaujaly vás některé? Ukořistily jste nějaký kalíšek?

8 komentářů:

  1. Já mám Impassioned, ale vůbec ho nepoužívám, právě jak jde do bronzova, tak mám pocit, že mi nesluší :-( Scatterrays mám odsypek a souhlasím, práce s ním je hrůza hrůz!

    OdpovědětVymazat
  2. Barevně se mi líbí nejvíc ten poslední, ale nevlastním žádný a vzhledem k tomu, že píšeš, že je aplikace složitá, tak je ani kupovat nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  3. @viennettka: Já Impassioned hodně rozblendím a pak ta bronzová zaniká :) Takže asi ne zrovna ideální použití, ale mně se to tak líbí :D

    @Mína: Ale jako ta aplikace není složitá, jen je o něco zábavnější ;) Takže nevaž se, odvaž se =)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se líbily/líbí všechny, ale za prvé taky nemusím věci do bronzova jako Péťa a za druhé ta konzistence mě odradila. Ale aspoň jsem ušetřila;-)
    A chci pak aspoň na konci hromadné foto sbírky! Miluju tahle fota!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já jsem se tenkrát zamilovala do Scatterrays, ale je to jediný pigment z téhle kolekce, co mám. Nicméně hrozně mě fascinuje. Ta struktura je hodně divoká a prvních několik týdnů jsem si s ní vůbec nevěděla rady, ale nakonec když to hodně rozblendím prstem, je to přesně ten božskej letní nádech zlata na mých očích :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten poslední se mi líbí nejvíc

    OdpovědětVymazat
  7. @Dejnicka: Hromadné foto...cože?! Se hanbou propadnu :(

    @Blanche: Musí ti slušet...úplně si to představuju ;)

    @sonidlo: Ty máš prostě dobrý vkus!

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné barvičky do hněda!! :-)

    OdpovědětVymazat