Stránky

pondělí 9. května 2011

Essie Demure Vixen

Myslím, že tohle je hodně známý a populární lak. Mně se ze začátku vůbec nelíbil. Pak se mi líbil, ale nebyl skladem, když jsem objednávala. A teď se mi líbí hrozně moc! Je to taková taupe/nude barva s fialovým shimmerem, který jde na nehtech spíš do růžové. Lak mi zapůjčila sonidlo -> děkuji! Dost keců, raději koukněte na fotky ;) (Sry, neumím vybrat jen 2-3 fota.)

2 vrstvy, topcoat







Úspěšný start do nového týdne!

9 komentářů:

  1. Mně se v lahvičce líbí, ale na všech fotkách na nehtech mi přijde takový mdlý a nevýrazný... proto jsem ho ještě nikdy neměla nalakovaný. Tak to asi budu muset napravit, když říkáš, že je pěkný :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na ten už mám zálusk hodně dlouho! Na modeláži už Essie skoro nemají=( nevíš, kde by šel objednat?

    OdpovědětVymazat
  3. This nail polish confuses me so much. I love it in the bottle, but am disappointed when I put it on because I feel like it makes my hands look dead. Looks great on you though!

    OdpovědětVymazat
  4. It's gorgoeus! I love this one :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se teda hodně líbí,dokonce tak, že ho asi chci :D!!!

    OdpovědětVymazat
  6. @viennettka: Myslím, že tě může mile překvapit, pokud se ti na fotkách nelíbí ;) Mně se líbil hodně a myslím, že i sonidlu se líbil.

    @Talka: Obávám se, že buď ebay nebo nějaký zahraniční eshop :( Já mám zálusk už taky dlouho :D

    @loodie: Thank you. I think this one looks better in the bottle. But I absolutly love it on nails (hidden shimmer, unique color).

    @Biba: I also love it so much!

    @lovelyhair: Tak třeba nám ho viennettka přepošle až ho nalakuje a nebude se líbit :D Ale je fakt hezký...v reálu se mi líbil víc, než jen v lahvičce nebo na fotkách.

    OdpovědětVymazat
  7. Samozřejmě moc děkuji za milé komentáře! ❀

    OdpovědětVymazat
  8. Tobě slušel o hodně víc než mně a samozřejmě, že jsem ho na tobě zase málem nepoznala! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ten lak jsem měla a nevyzkoušený poslala dál, protože se mi nějak přestal v lahvičce líbit. No a teď ho asi koupím zas a tentokrát i nalakuju :D
    Jo, už jsem vyléčená. Raději hromada krámů, než se zbavit něčeho, čeho pak lituju, že jsem se zbavila. A tohle není první případ. Holt jsem moc zbrklá.

    OdpovědětVymazat