Stránky

středa 26. ledna 2011

Sigma Retractable Kabuki - Princess Grace

Po necelých 8mi týdnech dorazil můj vánoční dárek ze Sigmy. Je mi jasné, že názory na Sigma štětce se dost různí, ale o tom se bavit nechci. Každý ať si udělá svůj názor a vybaví se podle svého. Za mě je tohle cenově přijatelná alternativa a poměr kvalita/cena je více než slušný! Celá má zásilka už se zdála být ztracená a já jsem si ji velmi schopně vyreklamovala u Sigmy. Nj, a když jsem to úspěšně zvládla vyreklamovat a různé jiné věci okolo, tak mi ten můj první balíček, co měl dorazit pod stromeček, konečně přišel. Chápete to? Já vůbec. Takže jsem přiznala barvu a stejně jsem si nechala poslat i ten druhý - náhradní :) Klepete si na čelo?! Já taky...

Princess Grace je krásný štětec, který vypadá na poličce dobře i samotný :D Je to ideální kabelková verze, která se hodí na pudr, tvářenku, bronzer... A je krásně heboučký! První den jsem se s ním fakt mazlila. Pořád dokola jako nějaký "úchyl".






(Trochu šišaté fotky...) 




Zajímají vás takové příspěvky? Mám se rozepisovat o štětcích víc nebo je to zbytečné?

8 komentářů:

  1. Baru, tak ten je dokonalej...ten asi potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  2. Baru, ten kabuki je vážně dost dobrej. ;-))

    OdpovědětVymazat
  3. Já o téhle značce slyším poprvé... Jdu to zkoumat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to mazlíček :) To vlákno je hodně příjemné...

    Míno, nechce se mi věřit, že poprvé =-O Pro mě je to cenově dostupné a kvalita je slušná. Nemám na sbírku, kde je jeden štětec za tisíc ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jaké štětce od Sigmy sis koupila? Nějakou sadu? Já si koupila na internetu sadu nějakých tzv. profi štětců, no moc dobré nejsou. Tak zůstávám u těch, co jsem si kupovala zvlášť. Sice je každý jiný, ale svou práci zvládnou velice dobře. Nej štětce, co mám vyzkoušené jsou od Glo Minerals :-)

    OdpovědětVymazat
  6. @Polishing, mám 2 sady, ale to už nějak přes rok a pak pár štětců navíc k tomu. Používám i Lukeše a spokojenost se vším ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych uvítala víc příspěvků o Sigma :). Přemýšlím o koupi jejich sady.

    OdpovědětVymazat
  8. @Elvie: Ok, tak se pokusím něco vypotit ;) Jejich štětce jsou fakt v pohodě, příjemné.

    OdpovědětVymazat